середу, 6 травня 2015 р.

Наказ "Про проведення районного конкурсу малюнка на асфальті «Світ очима дітей"

В рамках святкування Дня захисту дітей, з метою створення умов для творчого, інтелектуального і духовного розвитку учнівської молоді, виявлення здібних дітей та підлітків, що займаються образотворчим мистецтвом
наказую:
1. Провести 02.06.2015 року конкурс малюнка на асфальті під девізом «Світ очима дітей» та диспут «Народ не вмер й нікому не скорився! І нас –нікому і ніколи не скорити» в с. Лішня, вул.Івана Франка,2; поч. о 10.00 год.
2. Для проведення конкурсу затвердити оргкомітет в складі:
Яник А.І. – методист відділу освіти,
Баранич Я.О. – методист відділу освіти,
Солтис О.А. – керівник служби у справах дітей,
Болоховецька В.Я. – директор Будинку дитячої та юнацької творчості, відповідальна за написання наказів, 
Кушнір С.С. – методист БДЮТ, відповідальна за положення конкурсу та його проведення.
3.Директорам шкіл :
а) видати наказ про відрядження учнів на конкурс малюнка на асфальті «Світ очима дітей» та диспуту «Народ не вмер й нікому не скорився! І нас –нікому і ніколи не скорити» 
б) відповідальність за життя і здоров’я учнів покласти на педагогів супроводжуючих учнів. 
4. Відрядити на конкурс педагогічних працівників БДЮТ Болоховецьку В.Я., Мазурчак С.Ф., Клонцак Л.М., Петруняк І.В., Янінович О.І., Стеців І.Е., Білинську Г.Р. Пастернака М.Я., Кушнір С.С., Леснянську І.Б. 
5. Контроль за виконанням наказу покласти на методист головного відділу освіти Баранич Я.О..


В.о.керівника І.Стецко

Немає коментарів:

Дописати коментар