четвер, 3 грудня 2015 р.

Різдвяні канікули-2015

Наказ №310 від 01.12.2015
Про проведення районного фестивалю-конкурсу дитячої творчості «Різдвяні канікули-2015»
Відповідно до плану роботи відділу освіти, Будинку дитячої та юнацької творчості з метою залучення дітей до змістовного дозвілля під час зимових канікул, вивчення колядок, щедрівок, віншівок, посівалок, новорічних привітань, вертепних дійств, збереження традицій рідного села, виявлення та підтримки юних талантів
Наказую:
1.Провести 25 грудня 2015 року на базі методичних центрів І тур та в січні 2016 року гала-концерт районного фестивалю-конкурсу дитячої творчості «Різдвяні канікули-2015».
2.Розробити Положення та рекомендації щодо проведення І туру та гала–концерту методисту БДЮТ Кушнір С.С.(положення додається)
3.Створити оргкомітет для організації та проведення фестивалю у складі:
Баранич Я.О. - методист відділу освіти;
Болоховецька В.Я.- директор БДЮТ;
Кушнір С.С. - методист БДЮТ; 
Стеців І.Е.- керівник гуртка БДЮТ;
Янінович О.І.- керівник гуртка БДЮТ;
4.Директорам шкіл
4.1.Забезпечити умови проведення фестивалю: оформлення концертного залу, освітлення та апаратуру, безпечне перебування дітей під час проведення фестивалю.
4.2.Забезпечити участь школярів у І турі конкурсу на методичних центрах 25.12.2015.
4.3.Переможцям І туру подати у районний методкабінет сценарій виступу до 30.12.15р. (Баранич Я.О.)
4.4.Видати наказ про відрядження учнів на фестиваль. Відповідальність за збереження життя і здоров’я учнів покласти на супроводжуючих осіб.
5.Відрядити на фестиваль методиста відділу освіти Баранич Я.О., педагогічних працівників БДЮТ: Болоховецьку В.Я., Стеців І.Е., Янінович О.І., Петруняк І.В., Клонцак Л.М., Мазурчак С.Ф., Кушнір М.О., Пастернака М.Я..
6.Контроль за виконанням наказу покласти на головного спеціаліста відділу освіти Коник-Осадчу Л.Я..

В.о. керівника І. Стецко



Немає коментарів:

Дописати коментар