З 12 по 16 березня в Сторонянській школі було проведено Тиждень нових ідей. Кожен день навчального процесу був насичений, творчий, з креативними ідеями і хорошими результатами.
Нововведення всім дуже сподобались і поступове впровадження їх у школі стане звичним у навчальному процесі. Перший день, у понеділок - День без дзвінка. Усі уроки розпочиналися і закінчувалися з ініціативи вчителя (в залежності від висвітлення теми уроку, в межах 30-60 хвилин).
Другий день, у вівторок - День цікавинок. Кожен урок розпочинався цікавинками, які готували і вчителі, і учні. День завершився виховним заходом вчителя фізики Світлани Думич "Фізика і гроші". На грошових знаках завжди зображують видатних людей, які принесли світову славу своїй державі. Учасники виховного заходу розповіли про цих дивовижних людей, показали їх неоціненний вклад у розвиток нашої цивілізації.
Третій день, у середу - Інтегрований день. Для учнів 1-4 класів навчання протягом дня проводилось за однією темою з усіх предметів. У 1 класі (вчитель Ганна Куцір) діти навчалися за темою "Ромашка", учні 2 класу (вчитель Ганна Будулич) за темою "Журавель", у 3 класі (вчитель Мирослава Верхуша) навчання проводилося за темою "Доброта", учні 4 класу (вчителі Галина Пушкар та Ірина Мицак) навчалися за темою "Україна - рідний край". Уроки були цікавими, змістовними, творчими. Учням таке навчання дуже сподобалось.
Четвертий день, у четвер - День критичного мислення. Учні вчилися "конструювати" знання і навички, оцінювати інформацію з різних джерел, ставити запитання, робити свідомий вибір, приймати рішення та обґрунтовувати його, формувати власне ставлення до теми уроку. Вчителі протягом дня на уроках використовували такі методи для розвитку критичного мислення в учнів як кластер, кошик ідей, мозковий штурм, читання в парах, "тонкі" і "товсті" запитання, шкала думок, займи позицію тощо.
Тиждень закінчився Днем Творчості. Учні демонстрували вироби, які зробили власними руками (з бісеру, паперу, серветок, ниток та інших матеріалів). А також учні 7-8 класів складали власні вірші. В кожному класі учні були "генераторами" нових ідей. Як бачимо, що в Сторонянській школі є багато творчих, талановитих, здібних дітей. Ними пишається школа і батьки.
У зв'язку з новим Законом про освіту, навчання повинно змінюватися. По-новому повинні вчити вчителі і вчитися учні. Разом ми творимо Нову українську школу.
Немає коментарів:
Дописати коментар