«Нація живе доти, доки народжуються герої, гине тоді,
коли за неї нікому постояти». Під такою назвою в Урізькому НВК I-III ст. учитель історії Ганна Гром провела виховний
захід, приурочений життю й діяльності вчителя, члена підпільної молодіжної
організації ім.С.Бандери, учасника Українського національного фронту, борця за
незалежність України Прокоповича Григорія Григоровича.
четвер, 14 листопада 2019 р.
Мовознавчий турнір«Мова єднає всіх»
В Урізькому НВК I-III ст. відбувся мовознавчий турнір під гаслом
«Мова єднає всіх», який підготувала Галина Йосипівна Квятківська з учнями
6-х та 7-х класів.
Під звуки маршу запорозьких козаків прочитано наказ - звернення до всіх, хто
прийшов на це свято,в якому йдеться про те,щоб прославити пісню
українську, мову рідну.
Мова - коштовний скарб нашої нації,скарб ,без якого не може існувати ні народ,
ні Україна як держава…
Учні читали поезії,співали пісні про рідну мову, декламували гуморески, а також
проведено мовознавчий турнір між командами «Мовознавці» та «Всезнавці».
Цікавими були конкурси: «Візитна картка. Розминка», «Загадковий кошик»,
«Народна мудрість», « Я- артист» та інші. Журі оцінювало їхні знання та
філологічні здібності. Визначено переможців.
Відбулася нарада заступників директорів з навчально-виховної роботи
12 листопада 2019 року на базі районного методичного кабінету відбулася
нарада заступників директорів з навчально - виховної роботи, в
якій взяли участь Іван
Стецко, начальник відділу освіти, методисти районного методичного кабінету.
На порядок
денний були винесені питання:
« Нова
українська школа: успіхи та виклики впровадження освітнього процесу в закладах освіти
району, нові підходи щодо організації методичної роботи в умовах Нової
української школи, інструментарій оцінювання якості освіти, про хід атестації педагогічних працівників у
2019/2020 навчальному році.
Начальник
відділу освіти розпочав роботу наради з аналізу результатів успішності закладів
освіти, якості та продуктивності навчання учнів , організації роботи вчителів з обдарованою молоддю та
контролю й керівництва зі сторони адміністрацій шкіл. Начальник також наголосив
на тому, що новий закон « Про освіту» передбачає кадрову та фінансову автономію
закладів освіти, але і нагагадав, що відповідальність та свобода йдуть поруч.
Методист Ольга
Лужецька не тільки подякувала
заступникам директорів шкіл, де успішно приживаються та впроваджуються ідеї Нової української школи, але й детально
зупинилася на проблемах, які виникають в освітньому процесі: супротив змінам,
відсутність бажання обмінюватися досвідом та аналізувати власну професійну
діяльність. Звернула увагу присутніх на нову форму оцінювання учнів другого
класу.
На важливості
імплементації освітніх реформ, які впроваджуються зараз в школах у дуже великих
масштабах наголосила Любов Маркович,
завідувач методичного кабінету. Ключова
роль тут відведена вчителям, від яких залежить успішність їх впровадження. В основі
діяльності педагога сьогодні має бути його професійний інтерес та свідомий
вибір особистого розвитку. З її слів важливим
є питання організації методичної роботи
в закладах освіти. Адже головне
завдання для адміністрації шкіл – це створити умови для вдосконалення
професійної майстерності вчителя, його мотивація та підтримка у безперервному
професійному розвитку, спільна відповідальність за якість освітнього процесу.
Працівники методичного кабінету Дарія Грицик детально
зупинилася на питаннях важливості проведення моніторингових досліджень з метою
визначення рівня знань школярів, об’єктивності їх оцінювання та Марія Драб на
основних вимогах щодо організації атестації педагогічних працівників у
2019/2020 навчальному році.
пʼятниця, 8 листопада 2019 р.
Змагалися юні шахісти ЗЗСО І-ІІІ ст.
На попередньому етапі боротьбу за вихід до фінальної частини вели 14 команд юних шахістів закладів
загальної середньої освіти району І-ІІІ ступенів.
Виступати у фінальній частині
змагань вибороли команди шахістів Довжанського НВК І-ІІІ ст., Підбузького НВК
І-ІІІ ст. та Вороблевицької СЗШ І-ІІІ
ст. , Дорожівської СЗШ І-ІІІ ст., Уличнянської СЗШ І-ІІІ ст..
У напруженій боротьбі перемогу здобула команда шахістів Уличнянської СЗШ І-ІІІ ст.. (учитель Роман
Хоньків ), на другому місці школярі з
Дорожівської СЗШ І-ІІІ ст.. (учитель Ігор
Камінський ), а третіми стали спортсмени Довжанського НВК І-ІІІ ст. (учитель Роман
Барщик).
В особистому заліку переможцями стали:
- на першій дошці Рогульський Максим з Уличнянської СЗШ
І-ІІІ ст.;
- на другій дошці з Комаричко Олег з Уличнянської
СЗШ І-ІІІ ст.;
- серед дівчат Квик Христина з Дорожівської СЗШ І-ІІІ ст.
вівторок, 5 листопада 2019 р.
Перспективний план розвитку Рибницької СЗШ І-ІІ ст.
Структура плану розвитку:
1. Обґрунтування необхідності створення перспективного плану, очікувані результати його реалізації;
2. Місія, цілі та завдання навчального закладу;
3. Діяльність та завдання керівника школи по втіленню перспективного плану розвитку Рибницької СЗШ І-ІІ ступенів;
4. Можливий ризик пов’язаний з реалізацією програми розвитку.
Школа — це майстерня,
де формується думка підростаючого покоління, треба міцно тримати її в руках, якщо не хочеш випустити з рук майбутнє. А. Барбюс
1. Обґрунтування необхідності створення перспективного плану, очікувані результати його реалізації
Світ дуже різко змінюється за останні роки, а отже система освіти, звісно, також вимагає змін. Навчання учнів 21 століття вимагає нового і зовсім іншого підходу. Сьогодні люди, щоб залишитися ефективними й успішними, мусять постійно змінюватися, розвиватися й оновлюватися. Тому потрібно формувати особистість, здатну сприймати мінливість сучасного світу як норму. Оскільки, пройшли ті дні, коли учні сиділи рядами слухаючи тільки вчителя. Пройшли ті дні, коли навчання відбувалось тільки в межах кордонів класної кімнати.
Пропоную вашій увазі перспективний план розвитку Рибницької СЗШ І-ІІ ступенів, який розрахований на 2 роки. В ньому зібрані провідні ідеї та принципи щодо організації освітнього процесу в період реформування освіти та інтеграції у світовий простір.
Для успішної діяльності школи варто зрозуміти, які вимоги ставить держава до сучасного випускника. Він повинен бути особистістю, інноватором та патріотом. Так зазначено в Концепції Нової української школи, яка є основою нового закону «Про освіту».
Критерії успішності закладу середньої загальної освіти, на мій погляд, варто розглядати з чотирьох позицій:
з позиції дитини;
з позиції вчителя;
з позиції батьків;
з позиції громади.
Успішна школа з позиції дитини має забезпечити високу якість освіти, що включає , насамперед, якісно нове представлення навчального матеріалу і формування в учнів компетентностей. Окрім того, школа має бути осередком суспільного життя дитини. Це простір, в якому дитина має відчувати себе значущою та успішною, розкривати себе як особистість, не боячись невдач та осуду.
Успішна школа з позиції вчителя має забезпечити його матеріально-технічною базою для провадження новітніх форм, методів, засобів та технологій для здійснення освітньої діяльності, а також створити психологічно комфортні умови для реалізації творчого потенціалу. Гарантувати можливість підвищення кваліфікації шляхом безперервної та неформальної освіти.
Батьки бачать успішну школу у власному ракурсі. Школа, насамперед, - це місце, якому можна довірити свою дитину, її здоров я, як фізичне, так і психічне. Також, це заклад, де їхні діти гарантовано отримають якісну освіту (зможуть успішно здати ДПА, ЗНО та інші точки контролю), та в якому дітей підготують до дорослого життя, навчать брати відповідальність за прийняті рішення та бути конкурентоспроможними на сучасному ринку праці.
Школа з позиції громади сприймається як заклад, який здійснює свою діяльність на партнерських засадах. При чому принцип партнерства зберігається, як всередині закладу ( ВЧИТЕЛЬ – УЧЕНЬ – БАТЬКИ), так і в зовнішніх стосунках з громадою. Представлення школи в сільських, районних, обласних заходах, конкурсах, олімпіадах тощо. Іміджеві діяльність школи має бути спрямована на створення на формування позитивного образу закладу, його індивідуальності та неповторності.
Аналіз перерахованих вище критеріїв показує, що вони є актуальними і затребуваними учасниками освітнього процесу школи. Адміністрація, вчителі, учні, їх батьки бачать свою освітню установу як відкритий
інформаційний освітній простір, в якому створені умови для особистісного зростання всіх суб'єктів освітнього процесу.
Таким чином можна прогнозувати очікувані результати реалізації програми розвитку школи.
Для адміністрації:
• активізація діяльності всіх структур школи;
• підвищення ефективності управління;
• збереження іміджу школи;
• використання механізмів і прийомів стимулювання діяльності педагогів;
Для вчителів:
• покращення матеріально-технічного забезпечення освітнього процесу;
• використання вчителями інноваційних та вироблення власних технологій;
• підвищення рівня професійної компетентності педагогів;
• створення комфортних психолого-педагогічних умов для здійснення професійної діяльності.
Для учнів:
• підвищення рівня навчальних досягнень учнів;
• формування інформаційних, інтелектуальних та комунікативних компетенцій;
• створення ситуації життєвого успіху в усіх сферах шкільної діяльності;
• формування правової та громадської свідомості;
• підвищення показників фізичного та психологічного здоров’я.
Для батьків:
• створення умов для задоволення потреб батьків щодо отримання якісної освіти дітьми;
• встановлення та зміцнення дружніх відносин між родинами учнів і школи;
• створення умов для: задоволення інтересів і розвитку різноманітних здібностей школярів;
• збереження та зміцнення здоров'я дітей;
• виховання громадянина здатного до суспільного життя.
Для представників громадськості:
• підвищення уваги та інтересу до проблем навчання і виховання у школі;
• участь у вирішенні проблем навчання та виховання;
• створення позитивного іміджу школи.
2.Мета, місія, стратегічні завдання, принципи та пріоритети розвитку школи
В основу плану перспективного розвитку школи покладається врахування в освітньому процесі особистісних характеристик кожного учня, орієнтація освітнього процесу на загальнолюдські цінності. Сучасний підхід до стратегії розвитку освіти наголошує, що якість освіти є найефективнішим засобом для задоволення освітніх потреб суспільства, сім'ї, дитини. Якість оцінюється моральними та ринковими категоріями, це не тільки якість кінцевих результатів, але й всіх процесів, які впливають на кінцевий результат. Тому управління нашою школою буде зосереджуватися на управлінні якістю освіти. А це співвідношення результатів роботи школи з метою, яку колектив школи поставив перед собою.
Мета Рибницької СЗШ І-ІІ ступенів – забезпечити позитивну динаміку розвитку школи, як відкритої системи, конкурентоздатної й орієнтованої на підготовку громадянина - патріота, здатного до участі в розв’язанні сьогоденних і перспективних завдань держави, готового до свідомого життєвого вибору та самореалізації, трудової діяльності та громадянської активності.
2)Місія школи полягає у:
забезпеченні якісної освіти як найважливішої умови успішної соціалізації дитини в сучасному суспільстві;
формуванні свідомості громадянина, що володіє політичною культурою, критичним мисленням, здатністю самостійно здійснювати свій вибір;
вихованні любові до Батьківщини, духовності, моральності;
створенні умов, сприятливих для доброзичливого ставлення до школи, однолітків, учителів, держави;
підтриманні сприятливої атмосфери співробітництва серед працівників школи, батьків та громадськості;
здатності розуміти твори мистецтва, формувати власні мистецькі смаки;
уміння генерувати нові ідеї й ініціативи та втілювати їх у життя;
застосуванню інформаційно – комунікативних технологій.
Для досягнення цієї мети необхідно передбачити вирішення наступних
стратегічнихзавдань програми:
– забезпечення якості освіти, яка відповідає сучасним освітнім стандартам;
– модернізація ресурсного (матеріально-технічного, кадрового, методичного) забезпечення освітнього процесу та формування сучасної шкільної інфраструктури;
– розвиток інформатизації освіти в школі та розширення єдиного інформаційного простору;
– формуванні в учнів громадської свідомості, відповідальності та активності, громадського обов’язку та громадської гідності;
– виховання свідомого громадянина України, патріота, який усвідомлює свою належність до сучасної європейської цивілізації;
– виховання особистості з демократичним світоглядом, яка не порушує прав, свобод людини, із повагою ставиться до традицій, культури інших держав, народів;
– вироблення в учнів свідомого ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших громадян як до найвищої цінності;
– формування професійно компетентної особистості, здатної до суспільного життя та співпраці в громадянському суспільстві;
– гуманізація міжособистісних стосунків між педагогами, дітьми та батьками
– формування іміджу школи.
3.Діяльність та завдання керівника школи по втіленню перспективного плану розвитку Рибницької СЗШ І-ІІ ступенів. 1) Визначення цінностей і пріоритетів. Вірю, що кожна дитина обдарована і талановита. Моєю метою як керівника школи є: будувати школу рівних можливостей для всіх; школу в якій навчатимуться поряд обдаровані діти в тій чи іншій галузі ; школу, яка буде намагатися дати можливості для розвитку кожній дитині та розвинути її так, щоб вона була успішною в житті. Тобто, щоб дитина, навчаючись в школі, змогла набути всі життєві компетенції в тому обсязі, в якому вони їй потрібні для її успішного становлення. Головним моїм завданням як керівника стане виховання компетентної, відповідальної за своє життя людини, створення розвивального середовища, у якому б реалізувалися всі потенційні можливості конкурентно спроможних випускників. Все це можна здійснити лише за умов впровадження інноваційних педагогічних технологій, самовдосконалення й кваліфікаційного зростання вчителів, створення безперервного процесу формування творчої, обдарованої особистості.
Проблеми, що потребують вирішення:
потреба в перекритті даху (обидва корпуси);
на шкільному подвір ї є фундамент, що не підлягає якійсь подальшій експлуатації, потребує знесення . Також, в школі відсутній спортзал, що є досить вагомою проблемою даного закладу. Розвязанням даної проблеми може бути зруйнування фундаменту, а на цьому місці побудова спортзалу для учнів;
необхідність капітального ремонту фасаду, а також зміни зовнішнього естетичного вигляду школи;
необлаштоване шкільне подвіря ( територія велика, її потрібно облагородити, можна встановити дитячий спортивний майданчик);
проблема з питною водою;
в даному навчальному закладі є приміщення, яке не використовуються, оскільки потрубує ремонту. Його можна можна перетворити в дитячу кімнату відпочинку (інтерактивну ігрову кімнату);
при перекритті даху, школу можна підняти і піддашшя використати для певних потреб (зробити бібліотеку, кабінет педагог-організатора і т.д.);
великим недоліком в с.Рибник є відсутність дошкільного закладу освіти, тож є необхідність у створенні дошкільної групи на базі Рибницької СЗШ І-ІІступенів;
4. Можливий ризик пов’язаний з реалізацією програми розвитку
Зміни у змісті освіти пов’язані із змінами політики в галузі освіти:
недостатність виділених та залучених коштів для реалізації основних напрямків програми розвитку;
зниження мотивації педагогів, батьків, учнів щодо заходів з реалізації основних напрямків програми розвитку;
втрата актуальності окремих пріоритетних напрямів;
недостатнє розуміння частиною батьківської громадськості стратегічних завдань розвитку школи.
Шляхи розв’язання:
внесення змін та доповнень до програми розвитку;
розробка та реалізація цільових програм;
додаткове залучення позабюджетних джерел фінансування;
підвищення ступеня відкритості школи, висвітлення діяльності педагогічного колективу на сайті школи, у формі звіту директора перед громадськістю та колективом.
1. Обґрунтування необхідності створення перспективного плану, очікувані результати його реалізації;
2. Місія, цілі та завдання навчального закладу;
3. Діяльність та завдання керівника школи по втіленню перспективного плану розвитку Рибницької СЗШ І-ІІ ступенів;
4. Можливий ризик пов’язаний з реалізацією програми розвитку.
Школа — це майстерня,
де формується думка підростаючого покоління, треба міцно тримати її в руках, якщо не хочеш випустити з рук майбутнє. А. Барбюс
1. Обґрунтування необхідності створення перспективного плану, очікувані результати його реалізації
Світ дуже різко змінюється за останні роки, а отже система освіти, звісно, також вимагає змін. Навчання учнів 21 століття вимагає нового і зовсім іншого підходу. Сьогодні люди, щоб залишитися ефективними й успішними, мусять постійно змінюватися, розвиватися й оновлюватися. Тому потрібно формувати особистість, здатну сприймати мінливість сучасного світу як норму. Оскільки, пройшли ті дні, коли учні сиділи рядами слухаючи тільки вчителя. Пройшли ті дні, коли навчання відбувалось тільки в межах кордонів класної кімнати.
Пропоную вашій увазі перспективний план розвитку Рибницької СЗШ І-ІІ ступенів, який розрахований на 2 роки. В ньому зібрані провідні ідеї та принципи щодо організації освітнього процесу в період реформування освіти та інтеграції у світовий простір.
Для успішної діяльності школи варто зрозуміти, які вимоги ставить держава до сучасного випускника. Він повинен бути особистістю, інноватором та патріотом. Так зазначено в Концепції Нової української школи, яка є основою нового закону «Про освіту».
Критерії успішності закладу середньої загальної освіти, на мій погляд, варто розглядати з чотирьох позицій:
з позиції дитини;
з позиції вчителя;
з позиції батьків;
з позиції громади.
Успішна школа з позиції дитини має забезпечити високу якість освіти, що включає , насамперед, якісно нове представлення навчального матеріалу і формування в учнів компетентностей. Окрім того, школа має бути осередком суспільного життя дитини. Це простір, в якому дитина має відчувати себе значущою та успішною, розкривати себе як особистість, не боячись невдач та осуду.
Успішна школа з позиції вчителя має забезпечити його матеріально-технічною базою для провадження новітніх форм, методів, засобів та технологій для здійснення освітньої діяльності, а також створити психологічно комфортні умови для реалізації творчого потенціалу. Гарантувати можливість підвищення кваліфікації шляхом безперервної та неформальної освіти.
Батьки бачать успішну школу у власному ракурсі. Школа, насамперед, - це місце, якому можна довірити свою дитину, її здоров я, як фізичне, так і психічне. Також, це заклад, де їхні діти гарантовано отримають якісну освіту (зможуть успішно здати ДПА, ЗНО та інші точки контролю), та в якому дітей підготують до дорослого життя, навчать брати відповідальність за прийняті рішення та бути конкурентоспроможними на сучасному ринку праці.
Школа з позиції громади сприймається як заклад, який здійснює свою діяльність на партнерських засадах. При чому принцип партнерства зберігається, як всередині закладу ( ВЧИТЕЛЬ – УЧЕНЬ – БАТЬКИ), так і в зовнішніх стосунках з громадою. Представлення школи в сільських, районних, обласних заходах, конкурсах, олімпіадах тощо. Іміджеві діяльність школи має бути спрямована на створення на формування позитивного образу закладу, його індивідуальності та неповторності.
Аналіз перерахованих вище критеріїв показує, що вони є актуальними і затребуваними учасниками освітнього процесу школи. Адміністрація, вчителі, учні, їх батьки бачать свою освітню установу як відкритий
інформаційний освітній простір, в якому створені умови для особистісного зростання всіх суб'єктів освітнього процесу.
Таким чином можна прогнозувати очікувані результати реалізації програми розвитку школи.
Для адміністрації:
• активізація діяльності всіх структур школи;
• підвищення ефективності управління;
• збереження іміджу школи;
• використання механізмів і прийомів стимулювання діяльності педагогів;
Для вчителів:
• покращення матеріально-технічного забезпечення освітнього процесу;
• використання вчителями інноваційних та вироблення власних технологій;
• підвищення рівня професійної компетентності педагогів;
• створення комфортних психолого-педагогічних умов для здійснення професійної діяльності.
Для учнів:
• підвищення рівня навчальних досягнень учнів;
• формування інформаційних, інтелектуальних та комунікативних компетенцій;
• створення ситуації життєвого успіху в усіх сферах шкільної діяльності;
• формування правової та громадської свідомості;
• підвищення показників фізичного та психологічного здоров’я.
Для батьків:
• створення умов для задоволення потреб батьків щодо отримання якісної освіти дітьми;
• встановлення та зміцнення дружніх відносин між родинами учнів і школи;
• створення умов для: задоволення інтересів і розвитку різноманітних здібностей школярів;
• збереження та зміцнення здоров'я дітей;
• виховання громадянина здатного до суспільного життя.
Для представників громадськості:
• підвищення уваги та інтересу до проблем навчання і виховання у школі;
• участь у вирішенні проблем навчання та виховання;
• створення позитивного іміджу школи.
2.Мета, місія, стратегічні завдання, принципи та пріоритети розвитку школи
В основу плану перспективного розвитку школи покладається врахування в освітньому процесі особистісних характеристик кожного учня, орієнтація освітнього процесу на загальнолюдські цінності. Сучасний підхід до стратегії розвитку освіти наголошує, що якість освіти є найефективнішим засобом для задоволення освітніх потреб суспільства, сім'ї, дитини. Якість оцінюється моральними та ринковими категоріями, це не тільки якість кінцевих результатів, але й всіх процесів, які впливають на кінцевий результат. Тому управління нашою школою буде зосереджуватися на управлінні якістю освіти. А це співвідношення результатів роботи школи з метою, яку колектив школи поставив перед собою.
Мета Рибницької СЗШ І-ІІ ступенів – забезпечити позитивну динаміку розвитку школи, як відкритої системи, конкурентоздатної й орієнтованої на підготовку громадянина - патріота, здатного до участі в розв’язанні сьогоденних і перспективних завдань держави, готового до свідомого життєвого вибору та самореалізації, трудової діяльності та громадянської активності.
2)Місія школи полягає у:
забезпеченні якісної освіти як найважливішої умови успішної соціалізації дитини в сучасному суспільстві;
формуванні свідомості громадянина, що володіє політичною культурою, критичним мисленням, здатністю самостійно здійснювати свій вибір;
вихованні любові до Батьківщини, духовності, моральності;
створенні умов, сприятливих для доброзичливого ставлення до школи, однолітків, учителів, держави;
підтриманні сприятливої атмосфери співробітництва серед працівників школи, батьків та громадськості;
здатності розуміти твори мистецтва, формувати власні мистецькі смаки;
уміння генерувати нові ідеї й ініціативи та втілювати їх у життя;
застосуванню інформаційно – комунікативних технологій.
Для досягнення цієї мети необхідно передбачити вирішення наступних
стратегічнихзавдань програми:
– забезпечення якості освіти, яка відповідає сучасним освітнім стандартам;
– модернізація ресурсного (матеріально-технічного, кадрового, методичного) забезпечення освітнього процесу та формування сучасної шкільної інфраструктури;
– розвиток інформатизації освіти в школі та розширення єдиного інформаційного простору;
– формуванні в учнів громадської свідомості, відповідальності та активності, громадського обов’язку та громадської гідності;
– виховання свідомого громадянина України, патріота, який усвідомлює свою належність до сучасної європейської цивілізації;
– виховання особистості з демократичним світоглядом, яка не порушує прав, свобод людини, із повагою ставиться до традицій, культури інших держав, народів;
– вироблення в учнів свідомого ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших громадян як до найвищої цінності;
– формування професійно компетентної особистості, здатної до суспільного життя та співпраці в громадянському суспільстві;
– гуманізація міжособистісних стосунків між педагогами, дітьми та батьками
– формування іміджу школи.
3.Діяльність та завдання керівника школи по втіленню перспективного плану розвитку Рибницької СЗШ І-ІІ ступенів. 1) Визначення цінностей і пріоритетів. Вірю, що кожна дитина обдарована і талановита. Моєю метою як керівника школи є: будувати школу рівних можливостей для всіх; школу в якій навчатимуться поряд обдаровані діти в тій чи іншій галузі ; школу, яка буде намагатися дати можливості для розвитку кожній дитині та розвинути її так, щоб вона була успішною в житті. Тобто, щоб дитина, навчаючись в школі, змогла набути всі життєві компетенції в тому обсязі, в якому вони їй потрібні для її успішного становлення. Головним моїм завданням як керівника стане виховання компетентної, відповідальної за своє життя людини, створення розвивального середовища, у якому б реалізувалися всі потенційні можливості конкурентно спроможних випускників. Все це можна здійснити лише за умов впровадження інноваційних педагогічних технологій, самовдосконалення й кваліфікаційного зростання вчителів, створення безперервного процесу формування творчої, обдарованої особистості.
Проблеми, що потребують вирішення:
потреба в перекритті даху (обидва корпуси);
на шкільному подвір ї є фундамент, що не підлягає якійсь подальшій експлуатації, потребує знесення . Також, в школі відсутній спортзал, що є досить вагомою проблемою даного закладу. Розвязанням даної проблеми може бути зруйнування фундаменту, а на цьому місці побудова спортзалу для учнів;
необхідність капітального ремонту фасаду, а також зміни зовнішнього естетичного вигляду школи;
необлаштоване шкільне подвіря ( територія велика, її потрібно облагородити, можна встановити дитячий спортивний майданчик);
проблема з питною водою;
в даному навчальному закладі є приміщення, яке не використовуються, оскільки потрубує ремонту. Його можна можна перетворити в дитячу кімнату відпочинку (інтерактивну ігрову кімнату);
при перекритті даху, школу можна підняти і піддашшя використати для певних потреб (зробити бібліотеку, кабінет педагог-організатора і т.д.);
великим недоліком в с.Рибник є відсутність дошкільного закладу освіти, тож є необхідність у створенні дошкільної групи на базі Рибницької СЗШ І-ІІступенів;
4. Можливий ризик пов’язаний з реалізацією програми розвитку
Зміни у змісті освіти пов’язані із змінами політики в галузі освіти:
недостатність виділених та залучених коштів для реалізації основних напрямків програми розвитку;
зниження мотивації педагогів, батьків, учнів щодо заходів з реалізації основних напрямків програми розвитку;
втрата актуальності окремих пріоритетних напрямів;
недостатнє розуміння частиною батьківської громадськості стратегічних завдань розвитку школи.
Шляхи розв’язання:
внесення змін та доповнень до програми розвитку;
розробка та реалізація цільових програм;
додаткове залучення позабюджетних джерел фінансування;
підвищення ступеня відкритості школи, висвітлення діяльності педагогічного колективу на сайті школи, у формі звіту директора перед громадськістю та колективом.
Призначено директора Рибницької школи
Відбувся конкурс на заміщення вакантної
посади директора закладу загальної середньої освіти «Рибницька середня
загальноосвітня школа І-ІІ ст.» Дрогобицького району Львівської області.
Документи на конкурс подали два
кандидати – учитель музичного мистецтва Рибницької СЗШ І-ІІ ст. за сумісництвом
Шкільник Богдан Стефанович та вчитель математики цієї ж школи за сумісництвом
Кльоба Юлія Романівна.
Після проходження тестування на знання
законодавства у сфері освіти та презентації перспективного плану розвитку
Рибницької школи конкурсна комісія вирішила «рекомендувати начальнику відділу
освіти Дрогобицької районної державної адміністрації Стецку Івану Теодоровичу призначити
директором Рибницької СЗШ І-ІІ ст. Кльобу Юлію Романівну шляхом укладення
контракту на 2 роки.
Подаємо для ознайомлення перспективний
план розвитку Рибницької середньої загальноосвітньої школи І-ІІ ст. на 2019-2021
роки, який буде втілювати новопризначений директор.
понеділок, 4 листопада 2019 р.
Відбулася нарада керівників закладів загальної середньої освіти району

У переліку
питань наради стояло ряд актуальних та важливих питань, які потребують
нагального вирішення та вчасного виконання.
Зокрема йшлося про стан готовності закладів освіти району до опалювального сезону та забезпечення
дровами в 2019/2020 навчальному році. Під час обговорення цього питання
керівники шкіл звернулися до начальника відділу освіти та заступника
райдержадміністрації про допомогу у вирішенні ряду робочих питань. Крім того,
особливу увагу приділено питанню неухильного дотримання економії використання газу та списання дров відповідно до температурного
режиму.
Про основні підходи до організації методичної роботи в умовах
Нової української школи, запровадження системи моніторингу з
метою забезпечення якості освіти та підвищення рівня навчання у школі розповіла Любов Маркович, завідувач методичного
кабінету. Іван Стецко зауважив, що надання
більших повноважень закладам освіти згідно з новим Законом України « Про
освіту» вимагає більшої відповідальності адміністрації школи, учителів за
якість освітнього процесу та тісної співпраці з батьками.
У межах наради працівники методичного кабінету Марія Драб та Дарія Грицик
доповіли також про хід атестації педагогічних працівників закладів освіти у 2019/2020
навчальному році, підсумки участі школярів району в Міжнародних та Всеукраїнських інтелектуальних конкурсах та планування
заходів на наступний рік з метою
впорядкування перспективної мережі шкіл району.
Володимир Ханас
підсумував роботу наради та запропонував відділу освіти напрацювати план заходів щодо ефективного
використання основних фондів, розробити алгоритм щодо списання застарілої техніки в закладах освіти,
шляхів додаткового поповнення
бюджетів з метою їх розвитку.
Підписатися на:
Дописи (Atom)