вівторок, 5 листопада 2019 р.

Перспективний план розвитку Рибницької СЗШ І-ІІ ст.

Структура плану розвитку:
1. Обґрунтування необхідності створення перспективного плану, очікувані результати його реалізації;
2. Місія, цілі та завдання навчального закладу;
3. Діяльність та завдання керівника школи по втіленню перспективного плану розвитку Рибницької СЗШ І-ІІ ступенів;
4. Можливий ризик пов’язаний з реалізацією програми розвитку.
Школа — це майстерня,
де формується думка підростаючого покоління, треба міцно тримати її в руках, якщо не хочеш випустити з рук майбутнє. А. Барбюс
1. Обґрунтування необхідності створення перспективного плану, очікувані результати його реалізації
Світ дуже різко змінюється за останні роки, а отже система освіти, звісно, також вимагає змін. Навчання учнів 21 століття вимагає нового і зовсім іншого підходу. Сьогодні люди, щоб залишитися ефективними й успішними, мусять постійно змінюватися, розвиватися й оновлюватися. Тому потрібно формувати особистість, здатну сприймати мінливість сучасного світу як норму. Оскільки, пройшли ті дні, коли учні сиділи рядами слухаючи тільки вчителя. Пройшли ті дні, коли навчання відбувалось тільки в межах кордонів класної кімнати.
Пропоную вашій увазі перспективний план розвитку Рибницької СЗШ І-ІІ ступенів, який розрахований на 2 роки. В ньому зібрані провідні ідеї та принципи щодо організації освітнього процесу в період реформування освіти та інтеграції у світовий простір.
Для успішної діяльності школи варто зрозуміти, які вимоги ставить держава до сучасного випускника. Він повинен бути особистістю, інноватором та патріотом. Так зазначено в Концепції Нової української школи, яка є основою нового закону «Про освіту».
Критерії успішності закладу середньої загальної освіти, на мій погляд, варто розглядати з чотирьох позицій:
 з позиції дитини;
 з позиції вчителя;
 з позиції батьків;
 з позиції громади.
Успішна школа з позиції дитини має забезпечити високу якість освіти, що включає , насамперед, якісно нове представлення навчального матеріалу і формування в учнів компетентностей. Окрім того, школа має бути осередком суспільного життя дитини. Це простір, в якому дитина має відчувати себе значущою та успішною, розкривати себе як особистість, не боячись невдач та осуду.
Успішна школа з позиції вчителя має забезпечити його матеріально-технічною базою для провадження новітніх форм, методів, засобів та технологій для здійснення освітньої діяльності, а також створити психологічно комфортні умови для реалізації творчого потенціалу. Гарантувати можливість підвищення кваліфікації шляхом безперервної та неформальної освіти.
Батьки бачать успішну школу у власному ракурсі. Школа, насамперед, - це місце, якому можна довірити свою дитину, її здоров я, як фізичне, так і психічне. Також, це заклад, де їхні діти гарантовано отримають якісну освіту (зможуть успішно здати ДПА, ЗНО та інші точки контролю), та в якому дітей підготують до дорослого життя, навчать брати відповідальність за прийняті рішення та бути конкурентоспроможними на сучасному ринку праці.
Школа з позиції громади сприймається як заклад, який здійснює свою діяльність на партнерських засадах. При чому принцип партнерства зберігається, як всередині закладу ( ВЧИТЕЛЬ – УЧЕНЬ – БАТЬКИ), так і в зовнішніх стосунках з громадою. Представлення школи в сільських, районних, обласних заходах, конкурсах, олімпіадах тощо. Іміджеві діяльність школи має бути спрямована на створення на формування позитивного образу закладу, його індивідуальності та неповторності.
Аналіз перерахованих вище критеріїв показує, що вони є актуальними і затребуваними учасниками освітнього процесу школи. Адміністрація, вчителі, учні, їх батьки бачать свою освітню установу як відкритий
інформаційний освітній простір, в якому створені умови для особистісного зростання всіх суб'єктів освітнього процесу.
Таким чином можна прогнозувати очікувані результати реалізації програми розвитку школи.
Для адміністрації:
• активізація діяльності всіх структур школи;
• підвищення ефективності управління;
• збереження іміджу школи;
• використання механізмів і прийомів стимулювання діяльності педагогів;
Для вчителів:
• покращення матеріально-технічного забезпечення освітнього процесу;
• використання вчителями інноваційних та вироблення власних технологій;
• підвищення рівня професійної компетентності педагогів;
• створення комфортних психолого-педагогічних умов для здійснення професійної діяльності.
Для учнів:
• підвищення рівня навчальних досягнень учнів;
• формування інформаційних, інтелектуальних та комунікативних компетенцій;
• створення ситуації життєвого успіху в усіх сферах шкільної діяльності;
• формування правової та громадської свідомості;
• підвищення показників фізичного та психологічного здоров’я.
Для батьків:
• створення умов для задоволення потреб батьків щодо отримання якісної освіти дітьми;
• встановлення та зміцнення дружніх відносин між родинами учнів і школи;
• створення умов для: задоволення інтересів і розвитку різноманітних здібностей школярів;
• збереження та зміцнення здоров'я дітей;
• виховання громадянина здатного до суспільного життя.
Для представників громадськості:
• підвищення уваги та інтересу до проблем навчання і виховання у школі;
• участь у вирішенні проблем навчання та виховання;
• створення позитивного іміджу школи.
2.Мета, місія, стратегічні завдання, принципи та пріоритети розвитку школи
В основу плану перспективного розвитку школи покладається врахування в освітньому процесі особистісних характеристик кожного учня, орієнтація освітнього процесу на загальнолюдські цінності. Сучасний підхід до стратегії розвитку освіти наголошує, що якість освіти є найефективнішим засобом для задоволення освітніх потреб суспільства, сім'ї, дитини. Якість оцінюється моральними та ринковими категоріями, це не тільки якість кінцевих результатів, але й всіх процесів, які впливають на кінцевий результат. Тому управління нашою школою буде зосереджуватися на управлінні якістю освіти. А це співвідношення результатів роботи школи з метою, яку колектив школи поставив перед собою.
Мета Рибницької СЗШ І-ІІ ступенів – забезпечити позитивну динаміку розвитку школи, як відкритої системи, конкурентоздатної й орієнтованої на підготовку громадянина - патріота, здатного до участі в розв’язанні сьогоденних і перспективних завдань держави, готового до свідомого життєвого вибору та самореалізації, трудової діяльності та громадянської активності.
2)Місія школи полягає у:
 забезпеченні якісної освіти як найважливішої умови успішної соціалізації дитини в сучасному суспільстві;
формуванні свідомості громадянина, що володіє політичною культурою, критичним мисленням, здатністю самостійно здійснювати свій вибір;
 вихованні любові до Батьківщини, духовності, моральності;
 створенні умов, сприятливих для доброзичливого ставлення до школи, однолітків, учителів, держави;
 підтриманні сприятливої атмосфери співробітництва серед працівників школи, батьків та громадськості;
 здатності розуміти твори мистецтва, формувати власні мистецькі смаки;
 уміння генерувати нові ідеї й ініціативи та втілювати їх у життя;
 застосуванню інформаційно – комунікативних технологій.
Для досягнення цієї мети необхідно передбачити вирішення наступних
стратегічнихзавдань програми:
– забезпечення якості освіти, яка відповідає сучасним освітнім стандартам;
– модернізація ресурсного (матеріально-технічного, кадрового, методичного) забезпечення освітнього процесу та формування сучасної шкільної інфраструктури;
– розвиток інформатизації освіти в школі та розширення єдиного інформаційного простору;
– формуванні в учнів громадської свідомості, відповідальності та активності, громадського обов’язку та громадської гідності;
– виховання свідомого громадянина України, патріота, який усвідомлює свою належність до сучасної європейської цивілізації;
– виховання особистості з демократичним світоглядом, яка не порушує прав, свобод людини, із повагою ставиться до традицій, культури інших держав, народів;
– вироблення в учнів свідомого ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших громадян як до найвищої цінності;
– формування професійно компетентної особистості, здатної до суспільного життя та співпраці в громадянському суспільстві;
– гуманізація міжособистісних стосунків між педагогами, дітьми та батьками
– формування іміджу школи.
3.Діяльність та завдання керівника школи по втіленню перспективного плану розвитку Рибницької СЗШ І-ІІ ступенів. 1) Визначення цінностей і пріоритетів. Вірю, що кожна дитина обдарована і талановита. Моєю метою як керівника школи є: будувати школу рівних можливостей для всіх; школу в якій навчатимуться поряд обдаровані діти в тій чи іншій галузі ; школу, яка буде намагатися дати можливості для розвитку кожній дитині та розвинути її так, щоб вона була успішною в житті. Тобто, щоб дитина, навчаючись в школі, змогла набути всі життєві компетенції в тому обсязі, в якому вони їй потрібні для її успішного становлення. Головним моїм завданням як керівника стане виховання компетентної, відповідальної за своє життя людини, створення розвивального середовища, у якому б реалізувалися всі потенційні можливості конкурентно спроможних випускників. Все це можна здійснити лише за умов впровадження інноваційних педагогічних технологій, самовдосконалення й кваліфікаційного зростання вчителів, створення безперервного процесу формування творчої, обдарованої особистості.
Проблеми, що потребують вирішення:
 потреба в перекритті даху (обидва корпуси);
 на шкільному подвір ї є фундамент, що не підлягає якійсь подальшій експлуатації, потребує знесення . Також, в школі відсутній спортзал, що є досить вагомою проблемою даного закладу. Розвязанням даної проблеми може бути зруйнування фундаменту, а на цьому місці побудова спортзалу для учнів;
 необхідність капітального ремонту фасаду, а також зміни зовнішнього естетичного вигляду школи;
 необлаштоване шкільне подвіря ( територія велика, її потрібно облагородити, можна встановити дитячий спортивний майданчик);
 проблема з питною водою;
 в даному навчальному закладі є приміщення, яке не використовуються, оскільки потрубує ремонту. Його можна можна перетворити в дитячу кімнату відпочинку (інтерактивну ігрову кімнату);
 при перекритті даху, школу можна підняти і піддашшя використати для певних потреб (зробити бібліотеку, кабінет педагог-організатора і т.д.);
 великим недоліком в с.Рибник є відсутність дошкільного закладу освіти, тож є необхідність у створенні дошкільної групи на базі Рибницької СЗШ І-ІІступенів;
4. Можливий ризик пов’язаний з реалізацією програми розвитку
Зміни у змісті освіти пов’язані із змінами політики в галузі освіти:
 недостатність виділених та залучених коштів для реалізації основних напрямків програми розвитку;
 зниження мотивації педагогів, батьків, учнів щодо заходів з реалізації основних напрямків програми розвитку;
 втрата актуальності окремих пріоритетних напрямів;
 недостатнє розуміння частиною батьківської громадськості стратегічних завдань розвитку школи.
Шляхи розв’язання:
 внесення змін та доповнень до програми розвитку;
 розробка та реалізація цільових програм;
 додаткове залучення позабюджетних джерел фінансування;
 підвищення ступеня відкритості школи, висвітлення діяльності педагогічного колективу на сайті школи, у формі звіту директора перед громадськістю та колективом.

Призначено директора Рибницької школи



        Відбувся конкурс на заміщення вакантної посади директора закладу загальної середньої освіти «Рибницька середня загальноосвітня школа І-ІІ ст.» Дрогобицького району Львівської області.
       Документи на конкурс подали два кандидати – учитель музичного мистецтва Рибницької СЗШ І-ІІ ст. за сумісництвом Шкільник Богдан Стефанович та вчитель математики цієї ж школи за сумісництвом Кльоба Юлія Романівна.
       Після проходження тестування на знання законодавства у сфері освіти та презентації перспективного плану розвитку Рибницької школи конкурсна комісія вирішила «рекомендувати начальнику відділу освіти Дрогобицької районної державної адміністрації Стецку Івану Теодоровичу призначити директором Рибницької СЗШ І-ІІ ст. Кльобу Юлію Романівну шляхом укладення контракту на 2 роки.
       Подаємо для ознайомлення перспективний план розвитку Рибницької середньої загальноосвітньої школи І-ІІ ст. на 2019-2021 роки, який буде втілювати новопризначений директор.

понеділок, 4 листопада 2019 р.

Відбулася нарада керівників закладів загальної середньої освіти району


Нещодавно  відбулася нарада керівників закладів освіти району під головуванням начальника відділу освіти  Івана Стецка та за участю профільного заступника райдержадміністрації Володимира Ханаса.
У переліку питань наради стояло ряд актуальних та важливих питань, які потребують нагального вирішення та вчасного виконання.
Зокрема  йшлося про стан готовності закладів освіти району до опалювального сезону  та забезпечення дровами в 2019/2020 навчальному році. Під час обговорення цього питання керівники шкіл  звернулися до  начальника відділу освіти та заступника райдержадміністрації про допомогу у вирішенні ряду  робочих питань. Крім того, особливу увагу приділено питанню неухильного дотримання  економії  використання  газу та списання дров відповідно до температурного режиму.
Про основні підходи до організації методичної роботи в умовах Нової української школи,  запровадження системи  моніторингу з метою забезпечення якості освіти та підвищення рівня навчання у школі розповіла Любов Маркович, завідувач методичного кабінету.  Іван Стецко зауважив, що надання більших повноважень закладам освіти згідно з новим Законом України « Про освіту» вимагає більшої відповідальності адміністрації школи, учителів за якість освітнього процесу та  тісної  співпраці з батьками.
У межах наради працівники методичного кабінету Марія Драб та Дарія Грицик доповіли  також про хід атестації педагогічних працівників  закладів освіти у 2019/2020 навчальному році, підсумки участі школярів району в Міжнародних  та Всеукраїнських інтелектуальних конкурсах та  планування  заходів  на наступний рік з метою впорядкування перспективної мережі шкіл району.
Володимир Ханас підсумував роботу наради та запропонував відділу освіти  напрацювати план заходів щодо ефективного використання основних фондів, розробити алгоритм щодо  списання застарілої техніки в закладах освіти,  шляхів додаткового поповнення бюджетів  з метою їх розвитку. 



четвер, 31 жовтня 2019 р.

Спортивне свято в Рихтицькій школі


23 жовтня 2019 р. У Рихтицькій СЗШ відбулося спортивне свято «День найсильніших», де учні школи могли себе показати у різних видах змагань: перетягування линви, підтягування на каре кладені, вправи на брусах.

Переможцями стали у перетягуванні линви учні 9-а класу. Абсолютним чемпіоном став учень 10 класу Савшак Дмитро у підтягуванні на перекладені,  у вправі на брусах та армреслінгу .




Посвята в козачата в Новокропивницькому НВК



Запорозька Січ – це наша історія, біографія наших прадідів.Вона стала не лише виявом державності українського народу, а й джерелом лицарського духу, воїнської  звитяги, палкої любові до рідної землі.
18 жовтня в Новокропивницькому НВК І-ІІІ ст.відбулося загальношкільне свято «Посвята в козачата», приурочене  створенню УПА та Дню захисника України  під керівництвом педагога-організатора Ірини  Юрчак .На свято був запрошений  учасник АТО , житель села Луців Михайло.
Урочисті звуки « Козацького маршу» сповістили про початок лінійки. Кошовий Станович Іван  прийняв рапорти від курінних отаманів.Ведучі ознайомили   з військовими  традиціями і звитягами славного козацтва.Після цього  слово взяли п’ятикласники:лунали вірші, звучали козацькі пісні.Маленькі патріоти присягнули на вірність рідній українській землі.
Директор школи Савчин О.О.  привітала  учніів 5 класу, прийнятих в козачата,  разом з Луцівим Михайлом  вручили  їм посвідчення  козачат.
Свято продовжилось виступами учасників драматичного та вокальних гуртків з літературно-музичною композицією «Сини-герої України» (керівники Ірина  Мидянка ,  Марія Левицька), а  Безик Юрій (учень 8 кл.) підняв присутнім настрій козацьким  дотепним гумором.

Свято вдалося , адже сприяло формуванню національної свідомості та гідності,патріотичних почуттів учнів.ув3

середа, 30 жовтня 2019 р.

Педагоги-організатори освітніх закладів району взяли участь у міжнародній науковій конференції










29 жовтня педагоги-організатори освітніх закладів району взяли участь у ІІ Міжнародній науковій конференції "Суспільно-правові аспекти виховання у ХХІ столітті: загрози, профілактика, сподівання, виклики", який проходив у головному корпусі Дрогобицького державного педагогічного університету ім. Івана Франка. На конференції обговорювалися  зміни  в процесі виховання дітей та молоді у контексті сучасних викликів.
Тематика конференціï  мала міждисциплінарний характер і охоплювала  широке коло питань. Серед проблем, що стосуються правових аспектів процесу виховання, предметом обговорень були питання педагогіки права, правової соціалізації, захисту прав дитини, законодавчих гарантій безпеки дитини, відповідного соціального забезпечення тощо. Соціальний аспект проблем до обговорення охоплював  загрози в процесі виховання дитини, пов'язані із швидкими суспільними змінами, а також заходи, яких слід вживати для запевнення почуття безпеки. Філософський і суспільно-правовий контексти стосувалися вихованню в системі значимих для суспільного розвитку цінностей. Окрему увагу  було зосереджено на питанні профілактики ризикованої поведінки дітей та молоді.

Після конференції  доктор Університету Казимира Великого у Бидгощі Віолетта Юнік провела для педагогів тренінг з соціальної профілактики. Усі учасники конференції отримали в подарунок книгу «Рання профілактика проблем соціального розвитку і ризикованої поведінки дітей та молоді» та сертифікати про участь.
Дякуємо доценту кафедри правознавства, соціології та політології Ірині Мірчук за запрошення.








понеділок, 28 жовтня 2019 р.

Оголошення!!!

Оголошення
про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади директора
Комунального закладу освіти «Добрівлянський навчально-виховний комплекс І-ІІІ ст.» Дрогобицького району

Відділ освіти Дрогобицької районної державної адміністрації оголошує конкурс на заміщення вакантної посади директора Комунального закладу освіти «Добрівлянський навчально-виховний комплекс «загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ст. – дошкільний навчальний заклад» Дрогобицького району (місце знаходження: вул. Шкільна, 14, с. Добрівляни, Дрогобицький район, Львівська область,  82134).

Найменування посади та умови праці

Директор закладу загальної середньої освіти. Посадовий оклад, надбавки, доплати та премії встановлюються згідно з контрактом, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2002 № 1298  «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери»; Постанови Кабінету Міністрів України від 19.05.1999 № 859 «Про умови і розміри оплати    праці    керівників    підприємств,    заснованих    на    державній, комунальній  власності, та об'єднань державних підприємств»;  наказу МОН від 26.09.2005 № 557 «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ».

Кваліфікаційні вимоги до претендентів на посаду керівника закладу освіти

Посаду керівника закладу загальної середньої освіти незалежно від підпорядкування, типу і форми власності може обіймати особа, яка є громадянином України, вільно володіє державною мовою, має вищу освіту ступеня не нижче спеціаліста або магістра та стаж педагогічної роботи не менше трьох років, а також організаторські здібності, фізичний і психічний стан якої не перешкоджає виконанню професійних обов'язків

Перелік документів, які необхідно подати для участі у конкурсному відборі, та строк їх подання

Особа,   яка   претендує   на   зайняття   вакантної   посади   директора комунального закладу освіти особисто подає такі документи:
-         письмову заяву про участь у конкурсі;
-         особовий листок з обліку кадрів, фото 3 см х 4 см;
-         автобіографію;
-         копію диплома про вищу освіту ступеня не нижче спеціаліста або магістра;
-         копію паспорта громадянина України та ідентифікаційного коду;
-         копію трудової книжки та військового квитка;
-         заяву про згоду на обробку персональних даних;
-        довідку про відсутність судимості;
-         мотиваційний лист;
-        перспективний   план  розвитку   закладу,   розроблений   за  такими
критеріями: новації щодо управлінської діяльності з вирішення ключових
проблем  розвитку  закладу,  шляхів  покращення  матеріально-технічної
бази, раціонального використання ресурсів закладу, створення сучасних
умов організації освітнього процесу тощо.
Інформацію   про   особисту   адресу   електронної   пошти   та   номер контактного телефону для зворотнього зв'язку.
Особа надає до конкурсної комісії оригінали та завірені належним чином копії документів для участі у конкурсі.

Прийом    документів    здійснюється    у відділі освіти Дрогобицької райдержадміністрації  з 25.10.2019 року по 25.11.2019 року до 17.00 год. (у робочі дні), за адресою:                      вул. 22 Січня,41, м. Дрогобич, 82104, кабінет відділу кадрів.

Дата та місце проведення конкурсного відбору

26.11.2019 року - 05.12.2019 року о   11.00  у  приміщенні методичного кабінету відділу освіти Дрогобицької райдержадміністрації: вул. 22 Січня, 41, м. Дрогобич, 82104
(можливе внесення змін, уточнень).

Етапи проведення конкурсного відбору

Конкурсний відбір проводиться поетапно:
-   подання претендентами документів, що підтверджують відповідність
кваліфікаційним      вимогам;
-   вивчення  конкурсною комісією поданих претендентами документів,
мотиваційного листа і перспективного плану розвитку закладу;
-  перевірка знань законодавства України у сфері освіти та розв’язання ситуативного завдання.
-      публічний   захист   перспективного   плану   розвитку   закладу   (до
10 хвилин);
    -       оприлюднення результатів конкурсного відбору.

Прізвище, ім'я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Новаковський Володимир Богданович,                                 тел. 0677321051,