вівторок, 28 квітня 2020 р.

Системи та інструменти дистанційного навчання


Пропонуємо невеликий огляд популярних інструментів онлайн-навчання.
Можливо Ви знайдете, щось цікаве та нове для себе та учнів.


Google Classroom

classroom.google.com
Google Classroom — безкоштовний веб-сервіс створений лідером IT-індустрії Google для навчальних закладів з метою спрощення створення, поширення і класифікації завдань безпаперовим шляхом. Основна мета сервісу — прискорити процес поширення файлів між педагогами та здобувачами освіти.
Головним в Google Classroom є організація спільної роботи, для цього він об'єднує в собі: Google Диск для створення і обміну завданнями, Google Документи для їх написання, Gmail для спілкування і Google Календар для розкладу. Здобувачі освіти можуть бути запрошені до класу через приватний код, чи автоматично імпортуватися з шкільного сайту. Кожен клас створює окрему папку на Google диску відповідного користувача Google Drive, куди подається робота, котру оцінює викладач. Мобільні додатки, доступні на iOS і Android, дозволяють користувачам робити фото та прикріпляти їх до завдань, ділитися файлами з інших додатків та мати офлайновий доступ до інформації. Педагог може відстежувати прогрес кожного здобувача освіти, а після оцінки його роботи, повернути її, супроводжуючи коментарями.
В умовах карантину додаток може стати відмінним інструментом для дистанційного навчання для школярів і їх вчителів.
Особливості Google Classroom:
  • використання тільки інструментів Google (Google диск, Google Докс і т.д.);
  • в учасників освітнього процесу на Google диск створюється загальна папка «Клас»;
  • папка «Клас» доступна як для окремого учня, так і для класу в цілому;
  • можливість публікувати теоретичний матеріал, завдання, виставляти
  • оцінки в журналі, є календар;
  • можливість створення тестів на основі Google Форми;
  • стрічка спільної роботи.
 Системи та інструменти дистанційного навчання - Google Classroom


Zoom

zoom.us
Zoom відмінно підходить для відеоконференцій, роботи, індивідуальних і групових занять. Користувачі можуть використовувати додаток як на комп'ютері, так і на планшеті і телефоні. До відеоконференції може підключитися будь-який користувач через посилання або ідентифікатор конференції. Захід можна запланувати заздалегідь, а також зробити перманентне посилання, тобто для постійних зустрічей в певний час.
Zoom можна використовувати для проведення лекційних занять, уроків і вебінарів.
Особливості Zoom:
  • можливість листування;
  • функції колективної роботи;
  • обмеження 40 хвилин для групових конференцій.
 Дистанційні інструменти навчання для школи

ManаgeBac

managebac.com
ManаgeBac- це платформа Міжнародного бакалаврату. Вона дозволяє давати завдання, ставити оцінки, перевіряти роботи. Зручні вбудовані інструменти дозволяють використовувати її в тому числі і для дистанційного навчання.
Планування, оцінювання, звітність та відвідуваність навчальних програм у єдиній системі з сучасним та мобільним інтерфейсом.
Дистанційні інструменти навчання для школи

Moodle

moodle.org
Moodle (Modular Object-Oriented Dynamic Learning Environment, вимовляється «Мудл») - це модульне об'єктно-орієнтоване динамічне навчальне середовище, яке називають також системою управління навчанням (LMS), системою управління курсами (CMS), віртуальним навчальним середовищем (VLE) або просто платформою для навчання, яка надає викладачам, учням та адміністраторам дуже розвинутий набір інструментів для комп'ютеризованого навчання, в тому числі дистанційного. Moodle можна використовувати в навчанні школярів, студентів, при підвищенні кваліфікації, бізнес-навчанні, як в комп'ютерних класах навчального закладу, так і для самостійної роботи вдома.
Moodle - це безкоштовна, відкрита (Open Source) система.
Особливості Moodle:
  • здача завдань;
  • дискусійні форуми;
  • завантаження файлів;
  • оцінювання;
  • обмін повідомленнями;
  • календар подій;
  • новини та анонси подій (для різних рівнів: сайт, курс, навчальна група);
  • онлайн тестування;
  • вікі.

Дистанційні інструменти навчання для школи

Edmodo

edmodo.com
Edmodo - це глобальна освітня мережа, яка допомагає учасникам навчального процесу спілкуватися між собою та користуватися ресурсами, необхідними для повного розкриття свого потенціалу.
Edmodo — освітня технологічна платформа, що пропонує комунікацію, співпрацю та можливість тренерської роботи для загальноосвітніх шкіл, коледжів та викладачів. Мережа Edmodo дає вчителям змогу ділитися вмістом, створювати тести, вікторини та опитування, керувати спілкуванням з учнями, колегами та батьками. Система є учитель-орієнтованою: учні та їх батьки можуть приєднатися до Edmodo тільки після запрошення вчителем.
Особливості Edmodo:
  • безкоштовний сервіс;
  • немає реклами;
  • проста реєстрація;
  • три групи користувачів: вчителі, учні, батьки;
  • англійський інтерфейс.
 Дистанційні інструменти навчання для школи

Kahoot

kahoot.com
Kahoot - безкоштовна платформа для навчання в ігровій формі, яка підходить для будь-якого навчального предмета і будь-якого віку. З його допомогою можна створити тест, опитування, навчальну гру або влаштувати марафон знань. Додаток працює як в настільній версії, так і на смартфонах.
Ігровий процес простий: всі гравці використовують пристрій для відповіді на запитання, створені вчителем. Правильні відповіді переводяться в бонусні бали. Потім набрані бали виводять лідерів після кожного питання.
Особливості Kahoot:
  • зрозумілий інтерфейс;
  • можливість створювати різні типи тестів;
  • можливість створювати тести в форматі ігрових механік;
  • серйозні ігрові механіки в будь-якому вигляді тесту або вікторини;
  • різноманітність тестів;
  • інтерактивний режим, коли в режимі реального часу учні бачать, як
  • проходить гра і хто перемагає.
 Дистанційні інструменти навчання для школи

Mentimeter

mentimeter.com
Mentimeter - онлайн-опитування в режимі реального часу. Ви можете використовувати готовий приклад або створити власну презентацію - інтерактивну дошку з питаннями.
 Дистанційні інструменти навчання для школи

Padlet

padlet.com
Padlet - сервіс для спільної роботи та створення віртуальних дошок. Кожен учень може розмістити свою роботу на дошці, а вчитель - прокоментувати і оцінити його роботу. Можливо також використання дошки викладачем для розміщення навчально-методичних, контрольно-вимірювальних та інших матеріалів.
Особливості Padlet:
  • можливість вибору дизайну віртуальної дошки;
  • можливість організації колективної діяльності в режимі реального часу і
  • роботи з візуальним контентом;
  • можливість розміщення матеріалів з будь-якого носія, так з мережі
  • інтернет (фото-, відео-, аудіофайли);
  • експортувати дошку в різні формати, розмістити її в соціальних мережах.


Geogebra

geogebra.org
Geogebra - безкоштовні математичні інструменти для побудови графіків, геометрії, 3D. Більше 1 мільйона безкоштовних розробок, моделей, вправ, уроків та ігор для математики та інших наук.
GeoGebra - це програма динамічної математики для всіх рівнів освіти, яка об'єднує геометрію, алгебру, таблиці, графіки, статистику та обчислення в одному простому у використанні пакеті. GeoGebra є швидко зростаючим співтовариством мільйонів користувачів, розташованих майже у кожній країні. GeoGebra стала провідним постачальником програми динамічної математики, яка використовується для підтримки науки, технологій, інженерії та математики (STEM), освіти та інновацій у викладанні та навчанні в усьому світі.
Особливості Geogebra:
  • динамічні геометрія, алгебра та електронна таблиця, пов'язані між собою;
  • простий у використанні інтерфейс при потужному функціоналі;
  • інструмент для створення інтерактивних навчальних ресурсів у вигляді
  • веб-сторінок;
  • українська мова;
  • відкритий вихідний код програмного забезпечення у вільному доступі для
  • некомерційного використання.
Дистанційні інструменти навчання для школи - Geogebra


Learningapps

learningapps.org
Learningapps - сервіс для підтримки процесів навчання та викладання за допомогою невеликих інтерактивних модулів. Ці модулі можуть використовуватись безпосередньо як навчальні ресурси або для самостійної роботи. Метою роботи є створити загальнодоступну бібліотеку незалежних блоків, придатних для повторного використання та змін. Блоки (вони називаються Вправами) не включені в жодні конкретні сценарії чи програми, тому вони не розглядаються як цілісні уроки чи завдання, натомість їх можна використати у будь-якому доречному методичному сценарії.
Особливості Learningapps:
  • для закріплення теоретичних і практичних знань, їх перевірки;
  • може служити зручною оболонкою для організації різних конкурсних заходів;
  • для активізації пізнавальної діяльності учнів;
  • завдання можна створювати і редагувати в режимі он-лайн, використовуючи різні шаблони;
  • застосування різних типів інтелектуальних інтерактивних завдань;
  • створення аккаунта для своїх учнів - вчитель може створювати групу з учнів, для якої буде збирати «вправи» і запрошувати учнів до роботи;
  • готові вправи легко вбудовуються в блоги і сайти, можна використовувати і при роботі офф-лайн;
  • українська версія інтерфейсу.
 Дистанційні інструменти навчання для школи - Learningapps

OnLineTestPad

onlinetestpad.com/ua
OnLineTestPad - сервіс для організації і проведення тестування. Один з кращих сервісів для організації тестування.
Особливості OnLineTestPad:
  • багатофункціональний онлайн конструктор тестів покриває всі завдання проведення тестування;
  • конструктор опитувань;
  • інтуїтивно зрозумілий інтерфейс для створення кросвордів п'яти різних типів;
  • використання тестів, кросвордів, логічних ігор як своїх, так і загальнодоступних в одному завданні з ізольованою статистикою;
  • створення інтерактивних діалогових тренажерів для різних цілей з багатою функціональністю;
  • система дистанційного навчання та тестування.

Wizer me

wizer.me
Wizer me - простий і швидкий інструмент для створення інтерактивних робочих аркушів c завданнями і вправами, в тому числі і на основі відео. За допомогою сервісу можна створювати цікаві дидактичні матеріали по будь-якій темі шкільної програми з використанням текстів, відео, аудіо, зображень, в тому числі інтерактивних. На платформі сервісу можлива організація спільної віддаленої роботи педагогів зі створення дидактичного матеріалу.
Можливості сервісу дозволяють швидко створювати широкий спектр типів завдань: відкриті питання, множинний вибір відповіді, зіставлення, встановлення відповідності, упорядкування, заповнення пропусків у тексті, заповнення коментарів зображення, таблиці, аудіозапис фрагменту.

Matific

matific.com
Matific — це збірник математичних онлайн-вправ, за допомогою яких учні вчаться розв'язувати задачі та критично мислити в процесі пізнання.
Matific розроблено командою експертів в області освіти для закріплення учнями концептуального розуміння при вивченні математики у 1-6 класах та підготовці до школи. Matific взаємодіє з учнями через захопливу навчальну платформу, охоплює вашу навчальну програму з математики та дає учням можливість опанувати учнями матеріал в ігровій формі, стимулюючи при цьому мислення.
Особливості Matific:
  • групова робота;
  • звіти в реальному часі;
  • підтримка багатьох пристроїв;
  • автономний режим.
Дистанційні інструменти навчання для школи - Matific

    Про організацію закладів дошкільної освіти під час карантину





    пʼятницю, 6 березня 2020 р.

    Підсумки проведення районного конкурсу-виставки образотворчого мистецтва «Таланти твої, Україно-2020»


    МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
    Відділ освіти
    ДРОГОБИЦЬКОЇ  РАЙОННОЇ  ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
    82 100, Львівська обл., м. Дрогобич, вул. 22 Січня, 41, тел./факс (03244) 2-14-84
    Наказ
      04.03.2020р.                                                                                                112
    Про підсумки проведення районного                                                                         конкурсу-виставки образотворчого мистецтва                                                                      «Таланти твої, Україно-2020»
             Відповідно до спільного наказу  Дрогобицького державного педагогічного університету ім. Івана Франка та відділу освіти Дрогобицької райдержадміністрації від 19.02.2020 р. № 66/82 «Про організацію та проведення конкурсу декоративно-ужиткового мистецтва «Таланти твої, Україно!» проведено районний конкурс-виставку  образотворчого мистецтва «Таланти твої, Україно-2020». Захід проводився з метою виявлення здібних дітей та підлітків, що займаються різними видами образотворчого мистецтва, стимулювання подальшого розвитку їхнього творчого потенціалу; пропагування кращих зразків народного українського мистецтва, залучення дітей до збереження, відродження творів народних майстрів; підвищення творчої технічної майстерності учнів у галузі  образотворчого мистецтва; відзначення кращих учнів та педагогів навчальних закладів  Дрогобицького району.                                                                                                          Учасники конкурсу виконували  творче завдання на тему: «Український модерн, за мотивами творів М.Сосенка, Ю.Буцманюка, фабрики/архітектурного бюро І.Левинського».                                          Результати показали, що більшість педагогічних колективів та учнів відповідально поставились до проведення конкурсу, засвідчили наявність у школярів мистецьких здібностей і обдарувань.                                                           Конкурс показав: активну участь учнів всіх вікових категорій, особливо у віці 11-14 років; зростання загального рівня робіт учасників та їх майстерності. Виконання робіт є творчим, змістовним, продуманим. Учасники в більшості показали технічну вправність, висвітлили в роботах багату уяву, фантазію.                                                                                                                    До негативних моментів слід віднести те, що не всі  домашні роботи  відповідали конкурсним; конкурсні роботи змальовані з інших джерел.             Беручи до уваги висновки журі конкурсу:
    НАКАЗУЮ:
    1. Директорам шкіл, заступникам директорів з національного виховання, педагогам-організаторам, вчителям трудового навчання,  вчителям малювання, керівникам гуртків шкіл та закладів позашкільної освіти, приділити більше уваги пропаганді серед учнів різних видів образотворчого мистецтва, стимулюванню подальшого розвитку їхнього творчого потенціалу; пропагуванню кращих зразків народного українського мистецтва, залученню дітей до збереження, відродження, творів народних майстрів; підвищенню творчої технічної майстерності учнів у галузі  образотворчого мистецтва  Дрогобицького району.                                     
    2. Відзначити належний рівень виховання учнів засобами образотворчого мистецтва  і оголосити подяку педагогічним працівникам, учні яких зайняли призові місця.                                                                                                   
    3. За підсумками журі визнати переможцями і нагородити грамотою райво за такими номінаціями:
    Живопис                                                                                                                             Гран-прі: Христину Тимик, 11р., Підбузького НВК І-ІІІ ст. (вчитель Линів Марія Богданівна);                                                                                                               1 місце:  Юлію Тимик, 9р., Підбузького НВК І-ІІІ ст. (вчитель Линів Марія Богданівна);  Юлію Гуй, 11 р., вихованку гуртка «Образотворче мистецтво» БДЮТ на базі  Болехівської СЗШ І-ІІІ ст. (керівник гуртка Петруняк Іванна Василівна); Христину Маланчук, 13 р., Болехівської СЗШ І-ІІІ ст. (вчитель Петруняк Іванна Василівна);                                                                                              2 місце: Володимира Пагутяка, 10р., гурток «Живопису та графіки» Сторонянської СЗШ І-ІІ ст. (вчитель Левицький Андрій Михайлович); Давида Брунця, 10р., Солонської СЗШ І-ІІ ст. (вчитель Мельничук Ірина Василівна); Діану Дутку, 11 р., Уличненської СЗШ І-ІІІ ст. (вчитель Білан Світлана Любомирівна); Юлію Білецьку, 10р., Лішнянського НВК І-ІІІ ст. (керівник гуртка Сірко Анна Миронівна); Наталію Зелену, 15р., Нижньогаївського НВК І-ІІІ ст.(вчитель Вінцковська Олександра Павлівна); Надію Янів, 15р.,  Новокропивницького НВК І-ІІІ ст. (вчитель Шипін Марта Миколаївна); Яну Свищ, 13р., Старокропивницького НВК І-ІІ ст. (вчитель Андріїв Надія Миколаївна);                                                                                                                         3 місце: Яну Шманьків, 13р., Солонської СЗШ І-ІІ ст. (вчитель Мельничук Ірина Василівна); Олександру Маркову, 11р., Уличненської СЗШ І-ІІІ ст. (вчитель Білан Світлана Любомирівна);  Діану Дутку, 11 р., Уличненської СЗШ І-ІІІ ст. (вчитель Білан Світлана Любомирівна);
    Графіка                                                                                                                                1 місце: Христину Бабій, 14р., Підбузького НВК І-ІІІ ст. (вчитель Линів Марія Богданівна); Анастасію Строган, 13р., вихованку гуртка «Скриня-берегиня» Будинку дитячої та юнацької творчості (далі- БДЮТ) на базі Підбузького НВК І-ІІІ ст. (керівник гуртка Линів Марія Богданівна); Ангеліну Луців, 13р., вихованку гуртка «Скриня-берегиня» БДЮТ на базі Підбузького НВК І-ІІІ ст. (керівник гуртка Линів Марія Богданівна); Анну Марцинкевич, 12р., вихованку гуртка «Скриня-берегиня» БДЮТ на базі Підбузького НВК І-ІІІ ст. (керівник гуртка Линів Марія Богданівна); Вікторію Химин, 15р., Попелівського НВК І-ІІІ ст. (вчитель Андрушків О.Р.); Анну Первую, 11р., Доброгостівської СЗШ І-ІІІ ст. ім..І.Боберського (вчитель Гуняк Надія Орестівна); Вероніку Щербан, 14р., Урізького НВК І-ІІІ ст. (вчитель Пліш Марія Йосипівна);                                                                                                                  2 місце: Ангеліну Коваль, 16 р., Модрицького НВК І-ІІІ ст. (вчитель Олексин Тамара Антонівна); Юлію Нищак,13р., Лішнянського НВК І-ІІІ ст. (вчитель Федишин Юрій Володимирович);  Діану Жагаляк, 11р., Доброгостівської СЗШ І-ІІІ ст. ім..І.Боборського (вчитель Гуняк Надія Орестівна); Василину Грещук, 12р., Нижньогаївського НВК І-ІІІ ст. (вчитель Стефанська Іванна Богданівна);                                                                                                                         3 місце: Тетяну Буру, 12р., Добрівлянського НВК І-ІІІ ст., гурток «Умілі руки» (вчитель Фещак Оксана Михайлівна); Марію Боб’як, 15р., Вороблевицької СЗШ І-ІІІ ст. (вчитель Смичник Світлана Петрівна); Василя Фотеску, 12р., Нагуєвицької СЗШ І-ІІІ ст. (вчитель Бараняк Л.І.);
    Витинанка                                                                                                                       1місце: Ірину Мінів, 15р., Ясенице-Сільнянського НВК І-ІІ ст. (вчитель Гаман Галина Борисівна); Анну Панас, 11р., Підбузького НВК І-ІІІ ст. (вчитель Линів Марія Богданівна);                                                                                                     2 місце: Олесю Сидорак, 10р., Ясенице-Сільнянського НВК І-ІІ ст. (вчитель Гаман Галина Борисівна); Мар’яну Хоньків, 11р., Доброгостівської СЗШ І-ІІІ ст. ім.І.Боберського (вчитель Гуняк Надія Орестівна);                                                      3 місце: Богдана Баумкетнера, 7р., Ясенице-Сільнянського НВК І-ІІ ст. (вчитель Гаман Галина Борисівна);
    Аплікація                                                                                                                                1 місце: Ангеліну Побережну, 13р., вихованку гуртка «Скриня-берегиня» БДЮТ на базі Підбузького НВК І-ІІІ ст. (керівник гуртка Линів Марія Богданівна); Софію Куцір, 13р., вихованку гуртка «Скриня-берегиня» БДЮТ на базі Підбузького НВК І-ІІІ ст. (керівник гуртка Линів Марія Богданівна); Ірину Кундик, 12р., вихованку гуртка «Скриня-берегиня» Будинку дитячої та юнацької творчості на базі Підбузького НВК І-ІІІ ст. (керівник гуртка Линів Марія Богданівна); Христину Чорей, 9р., вихованку гуртка «Скриня-берегиня» Будинку дитячої та юнацької творчості на базі Підбузького НВК І-ІІІ ст. (керівник гуртка Линів Марія Богданівна); Юлію Шемеляк, 17р.,, Опаківського НВК І-ІІІ ст.,  гурток «Юний художник» (вчитель Ільницька Лариса Степанівна); Наталію Фаїк, 15р., Ясенице-Сільнянського НВК І-ІІ ст. (вчитель Гаман Галина Борисівна); Іванну Смеречанську, 12р., Нижньогаївського НВК І-ІІІ ст. (вчитель Смеречанська Оксана Зенонівна);                       2 місце: Ірину Гаман, 11р., Ступницької СЗШ І-ІІ ст. (Грицай Ольга Василівна); Ольгу Смеречанську, 8р., Нижньогаївського НВК І-ІІІ ст. (вчитель Смеречанська Оксана Зенонівна); Андрія Коломиса, 9р., Нижньогаївського НВК І-ІІІ ст. (вчитель Смеречанська Оксана Зенонівна);               3 місце: Іванну Смеречанську, 12р., Нижньогаївського НВК І-ІІІ ст. (вчитель Стеречанська Оксана Зенонівна); Андрія Коломиса, 9р., Нижньогаївського НВК І-ІІІ ст. (вчитель Смеречанська Оксана Зенонівна);
    Скульптура                                                                                                                    1 місце: Марію Василенко, 12р., вихованку гуртка «Скриня-берегиня» БДЮТ на базі Підбузького НВК І-ІІІ ст. (керівник гуртка Линів Марія Богданівна); Вікторію Кігічак, 11р.,  Підбузького НВК І-ІІІ ст. (вчитель Линів Марія Богданівна); Юлію Кекіс, 13р., Опаківського НВК І-ІІІ ст., гурток «Юний художник» (вчитель Ільницька Лариса Степанівна);                                                        2 місце: Василину Долинську, 11р., Модрицького НВК І-ІІІ ст. (вчитель Олексин Тамара Антонівна);                                                                                             3 місце:   Дениса Миськіва, 13р., Новокропивницького НВК І-ІІІ ст. (вчитель Шипін Марта Миколаївна); Вікторію Шептицьку, 8р.,  Урізького НВК І-ІІІ ст. (вчитель Пліш Марія Йосипівна);
    Батик                                                                                                                                           1місце: Вероніку Мотуз, 14р., Доброгостівської СЗШ І-ІІІ ст. ім. І.Боберського (вчитель Гуняк Надія Орестівна);
    Малярство на склі                                                                                                           1 місце: Вікторію Гуняк, 11р., Уличненської СЗШ І-ІІІ ст. (вчитель Білан Світлана Любомирівна); Василину Линів, 12р., Опаківського НВК І-ІІІ ст.,  гурток «Юний художник» (вчитель Ільницька Лариса Степанівна); Вікторію Германчак, 12р., Підбузького НВК І-ІІІ ст. (вчитель Линів Марія Богданівна); Вікторію Щепанкевич, 11р., Підбузького НВК І-ІІІ ст. (вчитель Линів Марія Богданівна);                                                                                                                         2 місце: Олесю Щепанкевич, 12р., Урізького НВК І-ІІІ ст. (вчитель Пліш Марія Йосипівна); Богдану Безик, 12р., Ясенице-Сільнянського НВК І-ІІ ст. (вчитель Кіпріянова Галина Михайлівна);                                                                       3 місце: Христину Федчак, 15р., Броницької СЗШ І-ІІ ст. (вчитель Федчак Галина Богданівна).
    4. Відзначити за найбільшу кількість перших місць: Будинок дитячої та юнацької творчості,  Підбузький, Опаківський НВК І – ІІІ ст., Ясенице – Сільнянський НВК І-ІІ ст.                                                                                                  5. Відзначити  за  найбільшу кількість призових місць: Будинок дитячої та юнацької творчості,  Підбузький,  Опаківський,  Новокропивницький НВК І-ІІІ ст., Ясенице – Сільнянський  НВК І-ІІ ст., Уличненську, Нижньогаївську, Доброгостівську, Нагуєвицьку СЗШ І-ІІІ ст., Солонську СЗШ І-ІІ ст.                          4. Контроль за виконанням наказу на методиста відділу освіти Зубрицьку І.Р. .
         
         Начальник                                                                    І.Стецко

    Болоховецька В.Я.

    четвер, 5 березня 2020 р.

    «Стильний папір. Настрій в кольорі»



    Третього березня 2020н.р. на Погулянці проходив парад сценічних образів
    «Стильний папір. Настрій в кольорі», який відбувся в Центрі творчості дітей та
    юнацтва Галичини. Ідея виготовити з паперу цікаві і стильні костюми народилась
    минулого року і конкурс тоді просто приголомшив як кількістю, так і
    креативністю та стильністю колекції. Продовжили цю тему в цьому році – і
    результат не заставив себе очікувати! Понад 100 костюмів, а точніше -108!
    Костюмів різних епох та стилів, казкових та реальних, у різних жанрах та техніках
    виконання! Наш район на конкурсі гідно представили вихованці Будинку дитячої
    та юнацької творчості. Конкурс вийшов за рамки Львівської області – в ньому
    взяли участь делегації з Полтави, Черкас, Херсона та Чернівців. Мусимо визнати,
    що саме в царині паперопластики у нас дуже творча Львівська область! Дуже
    талановиті, відповідальні і працьовиті керівники, котрі своєю енергією вміють
    запалити вихованців на створення костюму.
    Гурківці отримали дипломи: Долинська Василина - І ступеня, Качмар Анна -
    ІІ ступеня. Вітаємо вихованців та керівників гуртків Клонцак Л.М.
    «Паперопластики «Умілі руки» Будинку дитячої та юнацької творчості на базі
    Модрицького НВК, Болоховецьку В.Я. «Паперопластики» БДЮТ на базі
    Лішнянського НВК І-ІІІ ст.
    Ми знову переконалися, що дитячий дизайн – це величезний потенціал,
    великі можливості для розвитку фантазії та уяви. Пишаємось талановитими
    гуртківцями і керівниками гуртків. Отож, насолоджуйтеся фотографіями.






    вівторок, 3 березня 2020 р.

    Нарада керівників закладів освіти


    27 лютого відбулася нарада  керівників закладів освіти під головуванням керівника відділу освіти Івана Стецка. За результатами  наради в Департаменті освіти і науки Львівської облдержадміністрації  19 лютого начальник поінформував керівників з таких питань:
    - щодо порядку використання коштів субвенцій на оновлення матеріально-технічної бази та освітнього середовища закладів освіти;
             - реалізація Концепції «Нова українська школа» у 2020 році. Зміни до порядку та умов надання субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам для забезпечення якісного сучасного та доступного освітнього середовища;
            - формування перспективної мережі закладів загальної середньої освіти на 2020-2021 навчальний рік, оптимізація малокомплектних закладів освіти.
              У нараді взяли участь представники Державної служби з надзвичайних ситуацій Сергій Юхновський та Михайло Городиський, які ознайомили присутніх з вимогами дотримання правил протипожежної безпеки та цивільного захисту. У  ході аналізу стану пожежної безпеки в закладах освіти району головний спеціаліст відділу освіти Ярослав Куцик зазначив, що персонал шкіл проводить  роботу з виконання Закону України «Про охорону праці» та наголосив про гарантування пожежної безпеки об’єктів закладів освіти району у  весняно-літній період 2020р.

    Завідувач методкабінету Любов Маркович підбила підсумки ІІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів та розповіла про особливості проведення ЗНО в 2020 р.