вівторок, 19 квітня 2016 р.

"Я – громадянин, я – патріот, я – житель свого села!"

У березні – квітні традиційно у Попелівському НВК тривав місячник довкілля на тему: "Я – громадянин, я – патріот, я – житель свого села!"
У ході місячника школярі розширювали знання з екології, приймаючи активну участь у різних конкурсах та акціях - «Природа – наш рідний дім, ми живемо в нім», літературне читання, огляд на краще озеленення класної кімнати «Зелена школа – затишний дім», виставка творчих робіт з вторинної сировини «Креативна Природа», круглий стіл «Моє довкілля шлях до здоров?я», фотовиставка «Первоцвіти просять захисту».
Про екологічні проблеми та їх наслідки учні дізналися під час проведення учнівських презентацій «Екологічний вектор».
Усі учні школи переглядали відеокліпи з проекту «Зелений пакет. Україна».
Була можливість для реалізації здібностей творчо обдарованих дітей, де юні художники своє вирішення екологічних проблем змогли запропонувати у конкурсі плакатів «Ми за чисту планету».
Школярі активно долучалися до акцій «Посади дерево» та «Ми за чисту планету» - прибирання шкільного подвір’я та пришкільної території, а старшокласниками - узбіччя дороги.
26 квітня старшокласники згадають про трагічні події 1986 року, відвідавши виставку у бібліотеці «Чорнобильські дзвони».


Немає коментарів:

Дописати коментар