У першому турі Конкурсу беруть участь педагогічні працівники загальноосвітніх навчальних закладів за основним місцем роботи, стаж педагогічної роботи яких не менше 5 років.
Для участі у першому турі Конкурсу навчальні заклади до 6 грудня 2016 року подають у методичний кабінет на паперових носіях:
заяву учасника Конкурсу до оргкомітету про участь у Конкурсі, написану власноруч (додаток 1);
згоду учасника Конкурсу на обробку персональних даних (додаток 2);
висновок навчального закладу про педагогічну та методичну діяльність учасника Конкурсу (обсяг – до 2 сторінок);
анкету учасника Конкурсу (з особистим підписом) (додаток 3).
Учасники першого туру Конкурсу до 6 грудня 2016 року на електронну адресу І туру Конкурсу (wjs51@meta.ua) надсилають:
інформаційну картку учасника Конкурсу (додаток 4);
портретне фото (формат JPEG, 400х400 пікселів).
Конкурс проводиться в очній формі до 22 грудня 2017 року .
«Майстер-клас», 20 балів.
«Навчальний проект», 30 балів;
«Експертиза підручника», 20 балів.
Додаток 1
Голові
оргкомітету першого туру всеукраїнського
конкурсу «Учитель року – 2017»
вчителя _______________________
(предмет)
___________________________
(найменування закладу)
ЗАЯВА
Я, ___________________________________________ , даю
згоду на участь у першому турі всеукраїнського
конкурсу «Учитель року – 2017» у номінації «______________».
З умовами та порядком проведення конкурсу
ознайомле(на/ий) і погоджуюсь.
Даю згоду на публікацію
матеріалів у періодичних та інших освітянських виданнях з можливим редагуванням.
«____» __________ 2016 р. ______________
Додаток 2
Згода
на збір та обробку
персональних даних
Я, ________________________________________________________,
паспорт серії ______№
_______________, шляхом підписання цього тексту, відповідно до
Закону України «Про захист персональних даних» від 01 червня 2010 року №
2297-VІ, надаю згоду оргкомітету першого туру всеукраїнського
конкурсу «Учитель року – 2017» на обробку моїх персональних даних з метою
забезпечення моєї участі в першому турі всеукраїнського
конкурсу «Учитель року – 2017» та заходах, що пов’язані з його проведенням.
Ця
згода надається на здійснення дій відносно моїх персональних даних, що будуть
необхідними або бажаними для досягнення зазначених вище цілей, а саме: збір,
систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміна),
використання, розповсюдження (передача), надання третім особам (Міністерству
освіти і науки України, Інституту модернізації змісту освіти та ін.).
«____» __________ 2016
р. _______________ / _______________________ /
(підпис)
(ПІБ)
Підпис
______________________________________ підтверджую.
Директор ЗНЗ _______________ /
___________________________ /
(підпис)
(ПІБ)
Додаток 3
Анкета
учасника першого туру
всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2017»
у номінації ________________________
1.
|
Прізвище, ім’я, по батькові
|
|
2.
|
Дата народження
|
|
3.
|
Домашня адреса з
поштовим індексом
|
|
4.
|
Мобільний телефон
|
|
5.
|
Електронна пошта
|
|
6.
|
Освіта (найменування
вищого навчального закладу, рік закінчення навчання, спеціальність за
дипломом)
|
|
7.
|
Стаж роботи:
загальний
|
|
педагогічний
|
||
8.
|
Місце роботи (найменування навчального закладу
відповідно до статуту), телефон
з кодом, електронна адреса
|
|
9.
|
Посада
|
|
10.
|
Кваліфікаційна
категорія
|
|
11.
|
Звання
|
|
12.
|
Державні, урядові нагороди, відзнаки Верховної Ради України, відомчі заохочувальні
відзнаки (рік нагородження)
|
«____» _________ 2016 р. _______________ /____________ /
* Формат таблиці не змінювати
Додаток 4
Інформаційна картка
учасника першого туру
всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2017»
у номінації ________________________
Прізвище, ім’я, по батькові
|
||
Місце роботи
|
||
Посада
|
||
Освіта (найменування
вищого навчального закладу, рік закінчення навчання)
|
||
Самоосвіта (за
останні 5 років; очна, дистанційна форма; рік проходження та найменування
освітніх програм, курсів, тренінгів тощо)
|
||
Педагогічний стаж
|
||
Кваліфікаційна категорія
|
||
Звання
|
||
Педагогічне кредо
|
||
Технології, методи та форми, що використовуються
у навчально-виховному процесі
|
||
Автопортрет «Я – педагог і особистість»
(у формі есе)
|
||
Посилання на персональний Інтернет-ресурс (за наявності)
|
||
* Формат таблиці не змінювати
Додаток 5
Конкурсне випробування «Майстер-клас»
Мета: оцінити
методичну майстерність конкурсанта, його вміння транслювати власний досвід учасникам майстер-класу.
Формат: домашня
заготовка у формі міні-тренінгу «учитель – учителю» тривалістю до 10 хв., відповіді на питання журі до 5 хв.
Аспекти, на які слід звернути увагу:
знання сучасних ідей та теорій з
теми майстер-класу;
методично грамотне формулювання теми майстер-класу;
дотримання принципу
майстер-класу – «Я знаю, як це робити. Я навчу вас»;
представлення власних методичних знахідок та
коментування методичної доцільності їх використання;
дотримання законодавства України щодо захисту
авторських прав, зазначення авторів ідей, технологій, що використовуються у
ході майстер-класу;
залучення учасників майстер-класу до активної
діяльності, практичне опрацювання представлених методів та
прийомів роботи.
Орієнтовні критерії
оцінювання: актуальність теми і змісту майстер-класу, методична доцільність і цінність (можливість набуття
учасниками нового методичного досвіду); застосування інноваційних освітніх розробок та
напрацювань; застосування методів активізації аудиторії, інтерактивних
методів; доцільне застосування мультимедійних засобів; оригінальність
проведення; педагогічний такт, професійне спілкування з аудиторією; предметна
культура; володіння державною мовою; дотримання часового
регламенту.
Конкурсне випробування
«Навчальний проект»
Мета: перевірити
вміння конкурсантів проектувати дослідницько-пошукову діяльність учнів.
Формат: розроблення
у межах визначеного часу та презентація технологічної карти навчального проекту
тривалістю до 20 хв., відповіді на питання журі – до 5 хв.
Проблеми для розроблення
технологічних карт навчальних проектів визначаються фаховим журі з урахуванням
їх актуальності та значимості й розподіляються серед конкурсантів шляхом
жеребкування.
Аспект, на який слід звернути
увагу:
технологічна карта проекту містить: проблему, тему, мету,
завдання, план реалізації проекту, форми та критерії оцінювання діяльності, передбачувані результати.
Орієнтовні критерії оцінювання: відповідність
між проблемою і темою, метою, завданнями проекту; практична, теоретична,
пізнавальна значущість передбачуваних результатів; планування та організація
самостійної дослідницької діяльності учнів; доцільне використання дослідницьких
та пошукових методів; створення атмосфери успіху, підтримка позитивного
емоційного настрою; методи та форми оцінювання; структурна цілісність проекту;
змістовність, науковість проекту; логіка та послідовність виконання проекту.
Конкурсне
випробування «Експертиза підручника»
Мета: перевірити
вміння конкурсантів аналізувати навчальний та науково-методичний апарат
підручників для загальноосвітніх навчальних закладів.
Формат: підготовка
експертного висновку на одну логічно завершену тему підручника.
Підручник та
тема обираються журі.
Аспекти, на які
слід звернути увагу:
в
експертному висновку може бути висвітлено: відповідність навчальній програмі;
характеристика науковості викладу навчального матеріалу; реалізація особистісно
орієнтованого, компетентнісного, діяльнісного підходів; спрямованість на
формування мотивації до навчання, критичного мислення; раціональний розподіл
тексту на основний і додатковий; побудова, структура, мова текстів;
діалогічність текстів; дидактична доцільність ілюстративного матеріалу;
ефективність апарату засвоєння знань; наявність засобів диференціації,
індивідуалізації та персоналізації навчальної діяльності; наявність завдань для
організації групової, навчально-дослідної та проектної діяльності;
спрямованість завдань на розвиток логічного мислення, пізнавального інтересу,
інтелектуальних та творчих здібностей; забезпечення виховної, розвивальної та
здоров’язбережувальної функцій;
експертиза здійснюється
з використанням Інструктивно-методичних матеріалів для проведення експертизи електронних
версій проектів підручників, поданих на конкурсний відбір проектів підручників для
учнів 8 класу
загальноосвітніх навчальних закладів, схвалених вченою радою Інституту
педагогіки Національної академії педагогічних наук України (протокол № 1 від 21
січня 2016 року).
Орієнтовні критерії
оцінювання: аргументованість, обґрунтованість, вичерпність та ін.
Немає коментарів:
Дописати коментар