пʼятниця, 10 листопада 2017 р.

Про організацію та проведення другого туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2018»

Всеукраїнський конкурс «Учитель року – 2018» (далі - Конкурс) проводиться на виконання Указу Президента України від 29 червня 1995 року №489 «Про всеукраїнський конкурс «Учитель року», відповідно до Положення про всеукраїнський конкурс «Учитель року», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 серпня 1995 року №638, наказу Міністерства освіти і науки України від 19.06.2017 року №866, наказу Департаменту освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації від 23.06.2017р №07-01/333, «Про проведення другого туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2018», листа Міністерства освіти і науки України від 19 09. 2017р. №1/9-508 «Про організацію та проведення всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2018» у номінаціях: «Українська мова та література», «Німецька мова», «Фізика», «Фізична культура».

Мовою Конкурсу є державна мова. Допускається використання іноземної мови у номінації «Німецька мова».
1.Участь учителів у Конкурсі здійснюється на добровільних засадах.
До участі у Конкурсі допускаються педагогічні працівники загальноосвітніх навчальних закладів за основним місцем роботи, стаж педагогічної роботи не менше 5 років.
У Конкурсі на загальних умовах можуть брати участь викладачі загальноосвітньої підготовки професійно-технічних навчальних закладів та ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації.
1. Для участі у Конкурсі вчителям необхідно з 1 по 30 жовтня 2017 року зареєструватися на платформі Конкурсу (https://aka.ms/teacheroftheyear2018), створити профіль в освітній мережі для вчителів Microsoft (https://education.microsoft.com/ ), на якому обов’язково розмістити відео резюме (до 5 хв.), висновок відповідного методичного  об’єднання  навчального закладу про педагогічну та методичну діяльність; за бажанням можуть бути розміщені матеріали з досвіду роботи (відео та розробки уроків, позаурочних заходів, презентації, дидактичні матеріали тощо).
2.Оргкомітетам першого туру Конкурсу до 18 грудня 2017 року надіслати на поштову адресу  КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти»               (вул. Огієнка, буд. 18 а, каб.  410, м. Львів, 79007):
копію рейтингового листа першого  туру Конкурсу;
-  заяву учасника другого туру Конкурсу до обласного оргкомітету про участь у
             Конкурсі, написану власноруч (додаток 1);
         -  згоду учасника другого туру Конкурсу на обробку персональних даних (додаток 2);
         -  висновок міського (районного) методичного об’єднання про педагогічну та
            методичну діяльність учасника другого туру Конкурсу (обсяг до 2 сторінок);        
         3. Учасники другого туру Конкурсу до 22 грудня 2017 року на електронну адресу КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» kpv@loippo.lviv.ua  повинні надіслати:
   інформаційну картку учасника другого туру Конкурсу (додаток 3);
   портретне фото (формат JPEG, 400x400 пікселів).
4.Другий  тур Конкурсу проводиться в очній формі у січні -  лютому місяці 2018 року у два етапи і фінал.
5. Конкурсні випробування другого туру Конкурсу (додаток 4 ).
Для участі у відбірковому етапі Конкурсу у кожній номінації запрошуються переможці першого туру конкурсу.
5.1.Перший (відбірковий етап):
·          «тестування з фахової майстерності», (тест  містить 20 питань: 5 – психологія й педагогіка, 15 – предмет і методика викладання), 40 балів;
·          практична робота (зміст роботи визначається фаховим журі відповідно до специфіки навчального предмета), 40 балів;
  
5.2. Другий етап:
Для участі у другому етапі Конкурсу у кожній номінації за результатами першого етапу визначається 12 учасників.
·          «методичний практикум», 20 балів;
·          «навчальний проект», (проблеми для розроблення технологічних карт навчальних проектів визначаються фаховим журі з урахуванням їх актуальності та значимості, розподіляються серед конкурсантів шляхом жеребкування), 40 балів;
5.3.Фінальний етап:
Для участі у фінальному етапі Конкурсу у кожній номінації визначається 5 конкурсантів, які набрали більшу кількість балів у випробуваннях відбіркового (першого та другого етапів)
·          «Урок», (теми обираються фаховим журі відповідно до чинної навчальної програми за період з вересня 2017 року до часу проведення конкурсних уроків, розподіляються серед учасників шляхом жеребкування), 60 балів;
   6.Відеозаписи конкурсних випробувань другого туру Конкурсу можуть розміщуватися  на офіційній сторінці Конкурсу.
7.Голова та члени фахових журі Конкурсу забезпечують секретність завдань конкурсних випробувань до моменту їх оприлюднення.
8.Оцінювання конкурсних випробувань другого туру Конкурсу:
8.1.Оцінювання здійснюється за критеріями, затвердженими відповідним фаховим журі.
8.2.Оцінювання здійснюється особисто кожним членом фахового журі, який вносить бали до оціночного листа, підписує та здає його секретарю журі одразу після закінчення кожним конкурсантом відповідного випробування.
8.3.Не допускається обговорення членами фахових журі виступів учасників під час проведення та оцінювання конкурсного випробування.
8.4.Зведені відомості кожного етапу підписуються всіма присутніми членами фахового журі і у сканованому вигляді розміщуються  на офіційній сторінці Конкурсу.
У випадку однакової кількості балів перевага надається тому учаснику, який має вищий бал за конкурсне випробування «Практична робота».
9.За загальною кількістю балів конкурсних випробувань членами фахового журі у кожній номінації визначається переможець та чотири лауреати.
У випадку однакової кількості балів перевага надається тому учасникові, який має вищий бал за конкурсне випробування «Урок».
10. Підсумки відбіркового та фінального етапів другого туру Конкурсу є колегіальним рішенням фахового журі, тому перегляду не підлягають. У разі виникнення конфліктних та суперечливих питань щодо результатів оцінювання конкурсних випробувань роз’яснення учасникам надає голова відповідного фахового журі.
   11. Переможці та лауреати другого туру Конкурсу нагороджуються відповідними дипломами Департаменту освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації.

                         
Заступник директора                                      М.Кацюба

Виконавець:
Стефанів Н.М.
 255-38-27
Додаток 1

Оргкомітету ІІ туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2018»
__________________________
                                                                                                           (прізвище, ім'я, по батькові)
вчителя_______________
                                                                                                               (предмет)
                                                                                             _________________________
                                                                                                     (найменування закладу)  
                                                                                            _________________________
                                                                                                           (район, місто)




ЗАЯВА
Я,_______________________________________________,  даю  згоду на
участь у другому турі всеукраїнського конкурсу «Учитель року
- 2018» у номінації «_______________ ».
З умовами та порядком проведення конкурсу ознайомле(на/ий) і погоджуюсь.
Даю згоду на публікацію матеріалів у періодичних та інших освітянських виданнях з можливим редагуванням.

«_____ » ____________ 2018р.






                                                                                         





                                                                                                            


 Додаток 2


Згода
на збір та обробку персональних даних


Я, ______________________________________________________________,
паспорт серії _______ № ________, шляхом підписання цього тексту,  відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01 червня 2010 року № 2297-VІ, надаю згоду оргкомітету ІІ туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2018» на обробку моїх персональних даних з метою забезпечення моєї участі в другому турі всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2018» та заходах, що пов'язані з його проведенням.
Ця згода надасться на здійснення дій відносно моїх персональних даних, що будуть необхідними або бажаними для досягнення зазначених вище цілей, а саме: збір, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміна), використання, розповсюдження (передача), надання третім особам (Міністерству освіти і науки України, Інституту модернізації змісту освіти та ін.).


 «_____» ___________ 2018р. _______________/_________________________/
                                                       (підпис)                                   (ПІБ)




Підпис __________________________________________________ підтверджую.


Директор ЗНЗ _____________________/ ______________________________/.
                                         (підпис)                                           (ПІБ)                                                 


Додаток 3

Інформаційна картка *
учасника другого туру
всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2018»
у номінації «________________________»

Прізвище, ім’я, по батькові

Місце роботи (найменування навчального закладу відповідно до статуту)

Посада

Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання)

Самоосвіта (за останні 5 років; очна, дистанційна форма; рік проходження та найменування освітніх програм, курсів, тренінгів тощо)

Загальний стаж роботи

Педагогічний стаж

Стаж роботи у даному навчальному закладі

Кваліфікаційна категорія

Звання

Педагогічне кредо

Я – педагог і особистість
Портрет учителя:
яким, на Вашу думку, є сучасний учитель;
які риси сучасного учителя притаманні особисто Вам;
як Ви бачите перспективи розвитку освіти в Україні?

«Родзинки» досвіду:
у чому полягає Ваша педагогічна ідея/новація/розробка;
які педагогічні технології, методи та форми Ви використовуєте у навчально-виховному процесі;
яким досвідом Ви готові поділитися з колегами?

Кроки до майстерності:
які Ваші основні досягнення;
чим Ви пишаєтеся;
чого прагнете навчитися?

Знай наших!
Що, на Вашу думку, є запорукою успіху в конкурсі «Учитель року»? Які Ваші очікування від конкурсу?

За лаштунками:
хто підтримує Вас на шляху до перемоги;
які особистісні якості допомагають Вам досягати мети;
які Ваші захоплення (хобі)?


* Формат інформаційної картки не змінювати















Додаток 4
Конкурсні випробування
другого туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2018»

Перший (відбірковий етап)  

Конкурсне випробування «Тестування з фахової майстерності»

Мета: оцінити знання конкурсантів з фаху, методики викладання предмета, психології та педагогіки.
Формат: тестування (20 питань: 5 – психологія й педагогіка, 15 – предмет і методика).
Тести можуть містити завдання з вибором однієї або декількох відповідей із запропонованих, встановлення відповідності логічно-пов’язаних пар, встановлення правильної послідовності, відкриті завдання з короткою відповіддю.

Конкурсне випробування «Практична робота»
Мета: оцінити вміння конкурсантів виконувати практичні завдання у межах навчального предмета.
Формат: тривалість підготовки визначається членами журі.
Номінація «Українська мова та література» – організація роботи з учнями з аналізу художнього твору, обраного у результаті жеребкування.
Номінація «Фізика» – підготовка інструкції для учнів та проведення лабораторного дослідження властивостей фізичного об’єкта. Предмет дослідження обирається в результаті жеребкування.
Номінація «Фізична культура» – організація роботи з учнями з виконання фізичних вправ підготовчої частини уроку за темою, обраною в результаті жеребкування.
Номінація «Німецька мова» – «Дискусійний клуб», організація роботи з учнями за темою дискусії, обраною в результаті жеребкування.
Критерії оцінювання визначаються фаховим журі відповідно до особливостей навчального предмета.

Другий етап:
Конкурсне випробування «Методичний практикум»

Мета: оцінити методичну майстерність конкурсанта, його вміння використовувати сучасні підходи у компетентнісному полі Нової української школи та обирати оптимальні прийоми, способи, методи та засоби навчання для організації навчально-виховного процесу на уроці.
Формат: виконання завдання здійснюватиметься протягом визначеного журі часу на комп’ютері, без доступу до Інтернету (крім номінації «Фізика»).
Номінація «Українська мова та література» – складення за обраною в результаті жеребкування навчальною темою міні-конспекту уроку української мови у вигляді ментальної карти, що репрезентуватиме методичну підготовку вчителя до уроку.
Номінація «Фізика» – складення за обраною в результаті жеребкування навчальною темою таблиці елементів структурних знань й шляхів їх формування та розроблення фрагменту уроку з пояснення нового матеріалу.
Номінація «Фізична культура» – складення за обраною в результаті жеребкування темою у вигляді дорожньої карти, що репрезентуватиме методичну підготовку вчителя до навчання учнів елементам видів рухової діяльності відповідно до модулів навчальної програми.
Номінація «Німецька мова» – складення за обраною в результаті жеребкування навчальною темою плану-конспекту уроку.
         Орієнтовні критерії оцінювання: методична компетентність; реалізація наскрізних змістових ліній; спрямованість обраних технологій, методів, форм, прийомів роботи на розвиток конкретної навички або конкретного уміння та їх доцільність; урахування вікових особливостей учнів.

2. Конкурсне випробування «Навчальний проект»

Мета: оцінити вміння конкурсантів проектувати дослідницько-пошукову діяльність учнів.
Формат: розроблення у межах визначеного фаховим журі часу технологічної карти навчального проекту.
Проблеми для розроблення технологічних карт навчальних проектів визначаються фаховим журі з урахуванням їх актуальності та значимості й розподіляються серед конкурсантів шляхом жеребкування.
Орієнтовні критерії оцінювання: доцільність використання методів і засобів; відповідність між проблемою і темою, метою, завданнями проекту; логічність визначення завдань, структури розроблення проекту, очікуваних продуктів і результатів відповідно до мети; відповідність змісту, очікуваних продуктів і результатів навчального проекту віковим особливостям учнів-учасників проекту; педагогічна цінність навчального проекту (спрямованість на формування певних ключових і предметних компетентностей, цілісності знань учнів, цінностей та ставлень); практична значущість для учнів очікуваних продукту та результатів навчального проекту.



Фінальний етап (5 учасників)

1. Конкурсне випробування «Урок»

Мета: оцінити педагогічну майстерність конкурсанта.
Формат: урок тривалістю 45 хв.
Теми конкурсних уроків обираються фаховим журі з усієї чинної навчальної програми відповідного предмета за умови вивчення учнями цих тем до початку Конкурсу; розподіл тем серед конкурсантів здійснюється шляхом жеребкування.

Орієнтовні критерії оцінювання: професійні знання предмета і методики його викладання; урахування фізіологічних і психологічних особливостей учнів (у тому числі шляхом реалізації індивідуального і диференційованого підходу); встановлення контакту з дітьми, організація навчальної взаємодії; активізація пізнавального інтересу учнів, стимулювання їхньої самостійності; професійні якості вчителя; встановлення міжпредметних зв’язків, формування цілісності знань та предметних компетентностей, цінностей і ставлень, реалізація діяльнісного підходу.

Немає коментарів:

Дописати коментар