вівторок, 15 травня 2018 р.

Я дякую Богові за маму

Я дякую Богові за маму...Одним із найбільш зворушливих і близьких серцю кожної людини є День Матері.Свято відзначаємо у другу неділю травня. Саме в цей день усі вшановують і матір-неньку, і матір-землю, і Матір Божу.
Діво Пресвятая Мати – матерів, пригорни до серця всіх своїх дітей... Саме таким зверненням до Богородиці 13 травня розпочався святковий захід «Я дякую Богові за маму...» в народному домі села Літиня. Свою шану і повагу до матерів намагалися передати в кожному слові, в кожній пісні, в кожному русі, учасники святкового дійства – Василь Котів, Анна Чайка, Наталя Савшак. Зворушив до сліз виступ сім’ї Світлани Рубаш, директора народного дому Федора Пігута та учнів школи. Та не тільки сльози розчулення блищали на очах присутніх позитивний настрій та щирий сміх забезпечили комічні сценки у виконанні Тараса Ткача, Миколи Стецули, Дениса Колодія, а по особливому зустрічали дошкільнят. Із теплими словами привітань і щирими побажаннями звернуся до матерів отець Володимир Раделицький. Також до привітань долучився сільський голова Іван Пурій та подякував всім учасникам художньої самодіяльності народного дому.
Я дякую Богові за маму...
Я дякую Богові за маму...


Немає коментарів:

Дописати коментар