понеділок, 11 березня 2019 р.

Солонську СЗШ І-ІІ ст. очолив новий директор



 Конкурс на заміщення вакантної посади директора закладу освіти «Солонська середня загальноосвітня школа І-ІІ ст. Дрогобицького району відбувся 04 березня 2019 року.
       Документи на конкурс поступили від двох кандидатів. Один з кандидатів на конкурс не зявився.
       Після презентації перспективного плану розвитку Солонської СЗШ І-ІІ ст. та співбесіди конкурсна комісія вирішила «рекомендувати начальнику відділу освіти Дрогобицької районної державної адміністрації Стецку Івану Теодоровичу призначити директором Солонської школи І-ІІ ст. Куньч Наталію Миколаївну шляхом укладення контракту на 2 роки».
       Подаємо для ознайомлення перспективний план розвитку Солонської середньої загальноосвітньої школи І-ІІ ст. на 2019-2021 роки, який буде реалізовувати новопризначений директор.

Перспективний план
розвитку закладу освіти
кандидата на посаду директора
Солонської середньої загальноосвітньої
школи І-ІІ ступенів Дрогобицького району
Куньч Наталії Миколаївни


                                                        Дрогобич 2019
У наших школах не повинно бути нещасливих дітей, душу яких гнітить думка про те, що вони ні на що не здібні. Успіх у навчанні – єдине джерело внутрішніх сил дитини, які породжують енергію для переборення труднощів, бажання вчитися.

В.О. Сухомлинський

Вчитель -- рушійна сила освітянських реформ, тому пріоритетним завданням нашого закладу стало визначення необхідності організації процесу підвищення компетентності вчителя, а саме:
1)           Виявлення здібностей, наших можливостей шляхом проведення анкетувань, тестувань,  діагностики, педагогічного колективу, проектної діяльності та позакласної роботи;
2)           Проведення майстер-класів, на яких проходить впровадження інноваційних технологій;
3)           Створення комфортних умов для підвищення особистого статусу кожного суб’єкта навчально-виховного процесу шляхом складання зручного розкладу навчальних занять, підбору оптимального навантаження;
4)           Створення  позитивного психологічного мікроклімату у колективі навчального закладу.

Управлінська діяльність.
1)           Створено автоматизоване робоче місце адміністрації школи та вчителя інформатики;
2)           Надано доступу до мережі Інтернет;
3)           Створена шкільна база звітності навчального закладу;

У планах
4)           Створення єдиного методичного простору школи з метою  використання  електронних навчальних матеріалів; методичних  посібників тощо;
5)           Створення  бази даних:
-         Річного планування компонентів освітньої діяльності;
-         Внутрішньошкільного контролю і управління  навчально-виховним процесом;
-         Аналізу науково-методичного, матеріально-технічного, кадрового, інформаційного забезпечення;
-         Створення порт фоліо для вчителів та учнів.
Можливі труднощі :
Недостатній досвід в інноваційній діяльності.
Наявні комп’ютери у використанні близько 10 років та часто виходять з ладу.

Матеріально-технічна база закладу освіти.

Приміщення закладу освіти 50 років у використанні проте заклад забезпечений  водогоном, каналізацією, внутрішніми туалетами; обладнаний комп’ютерний клас. Зроблено капітальний ремонт підлоги у чотирьох навчальних кабінетах та частині коридору, перекрито частину даху будівлі школи.

У планах
Завершеня капітального ремонту даху школи, проведення поточних ремонтів навчальних кабінетів та комбінованої майстерні;
створення нового освітнього середовища, поліпшення матеріально-технічної бази школи для забезпечення умов якісної навчально-виховної діяльності. Зокрема це проведення поточних ремонтів школи, класів  з креативним підходом (з дотриманням санітарно-гігієнічних норм) із залученням до цієї роботи батьків і старшокласників (згідно Концепції Нової Української Школи); облагородження території школи.
Можливі труднощі :
брак фінансів, брак робочої сили.

Організація освітнього процесу:
Для успішної діяльності навчального закладу необхідно розуміння того, які вимоги ставить держава до випускника сучасної школи. Він повинен бути особистістю, інноватором та патріотом. Так зазначено у Концепції Нової Української Школи, яка є основою нового закону «Про освіту».
Хочу зазначити сильні сторони закладу освіти:
– висококваліфіковані педагогічні працівники;
– згуртований колектив;
– хороший психологічний клімат;
На мій погляд, пріоритетними у  роботі школи є такі напрямки:
ü формування високоморальної особистості на основі всебічного розвитку здібностей дитини з врахуванням її психологічних особливостей та природного потенціалу Всебічно розвинені діти активні фізично та розумово, невимушено почуваються в суспільстві та здатні підтримати розмову на будь-яку тему.
Всебічний розвиток включає
1.     Фізичний розвитоккомплексна турбота про стан здоров'я та фізичну форму – спорт, харчування, загартовування.
2.     Інтелектуальний розвитокдії, спрямовані на розвиток розумових здібностей, творчого та логічного мислення, уяви, вміння усвідомлювати власні дії та їх наслідки.
3.     Соціальний розвитоквироблення навичок, необхідних для адаптації в соціумі – вміння висловлювати думки, спілкуватися, комунікативні навички.
4.     Емоційний розвитокздатність розуміти та приймати почуття оточуючих, висловлювати або стримувати свої почуття, придушувати негативні емоції, вміти керувати емоціями.
5.     Творчий розвиток: реалізація творчих навичок.
6.     Духовний розвитокрозуміння ідеалів, цінностей, моральних принципів, їх дотримання.
ü  організація начально-виховної роботи на основі впровадження інноваційних освітніх технологій;
Технологія розвивального навчання(авт. Д.Ельконін, В.Давидов) . Система розвивального навчання передбачає формування активного,  самостійного творчого мислення учнів і на цій основі поступового переходу в самостійне навчання.
Інтерактивні технології (авт. О.Пометун, Л. Пироженко),  ідея якої полягає в тому, що процес пізнання відбувається за умови постійної активної взаємодії всіх учнів.
Проектні технології ( авт. Баханов К., Гузєєв В., Єрмаков І., Пєхота О.) учні  набувають знань і навичок у процесі планування й виконання практичних завдань проектів.
Технологія особистісно орієнтованого навчання (авт. Якимська І., Савченко О., Подмазін С.) полягає у створенні  оптимальних умов для розвитку й становлення особистості як суб’єкта діяльності і суспільних відносин,  яка будує свою діяльність і стосунки відповідно до стійкої ієрархічної системи гуманістичних і буттєвих особистісних   цінностей.
ü забезпечення наступності між усіма ланками навчально-виховного процесу;
ü  організація роботи з обдарованими учнями;
У Плутарха читаємо: «Розум дитини — не посудина, яку слід за­повнити, а смолоскип, який треба запалити». Не через насичення дитячої свідомості великою кількістю фактів і теоретичних відомостей досягається справжня мета навчання і виховання, а лише через задоволення внутрішнього прагнення учня вирости до рівня Особистості, відчути невимовну радість пізнання і творчості.
ü  навчання і виховання дітей з особливими потребами;
ü формування свідомого і відповідального ставлення учасників навчально - виховного процесу до навчання, виховання і розвитку;
ü впровадження здоров'язберігаючих технологій;
-      сприятливі умови навчання дитини в школі (відсутність стресових ситуацій, адекватність вимог, методик навчання та виховання);
-   оптимальну організацію навчального процесу (відповідно до вікових, статевих, індивідуальних особливостей та гігієнічних норм);
-   повноцінний та раціонально організований руховий режим.
ü формування позитивного іміджу навчального закладу;
ü  збереження та збільшення контингенту учнів.

Тому своїм завданням я бачу створення комфортних умов навчання, за яких здобувач освіти відчуває свою успішність, свою інтелектуальну досконалість,що робить його активним шукачем шляхів і засобів вирішення проблем та досягнення власної мети.
Можливі труднощі :
Низька мотивація здобувачів освіти

Громадське самоврядування
Тісна взаємодія колективу навчального закладу з батьками є запорукою успішної діяльності закладу, адже спільно розв’язувати питання набагато простіше. Завдяки активним батькам та їхній допомозі проведено поточні ремонтні роботи у закладі освіти.
В планах
Соціально спрямований напрямок на покращення якості взаємодії батьків і педагогів для становлення учня як особистості.
Залучити активних батьків для профілактичної роботи з батьками учнів схильних до правопорушень. Створити групу батьків для планування та розробки мікропроектів. Частіше проводити родинні свята, спільні екскурсії.

Можливі труднощі:
нерозуміння і взаємні претензії

Інформаційна відкритість
Постійне поновлення вмісту веб-сайту, додавання нових рубрик «Для батьків», «Практичні поради і цікавинки» для учнів, «Документація закладу освіти».

Оскільки ми живемо в час реформ, зокрема зараз відбувається масштабна освітня реформа, то завершити свій виступ я хочу такими словами
«Людина, яка відчула вітер змін, має будувати не щит від вітру, а вітряк.»
Стівен Кінг


Дякую за увагу!

Немає коментарів:

Дописати коментар