четвер, 30 квітня 2020 р.

Замовлення підручників для 1 і 7 класів



Додаток __ до листа МОН № ________ від _________2020р.
Потреба закладів освіти в підручниках для 3 класу на 2020-2021 н.р.
Область Львівська область                                 Дата формування 30.04.2020 Назва органу управління освітою Відділ освіти Дрогобицької районної державної адміністрації Код ЄДРПОУ органу управління освітою № в системі ДІСО органу управління освітою 696
№ Назва підручника Автор(и)
Замовлено ЗЗСО (заклади загальної середньої освіти) ПТЗО ЗВО
ЗАГАЛОМ
для учнів
для педагогічних працівників
ЗАГАЛОМ ЗАГАЛОМ ЗАГАЛОМ
Українська мова навчання
1
«Англійська мова» підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом)
Будна Т. Б. 58 3 61 0 0 61 Г. К. Мітчелл Марілені Малкоґіанні 78 4 82 0 0 82 Герберт Пухта Ґюнтер Ґернґрос Пітер Льюіс-Джонс 69 5 74 0 0 74 Карпюк О. Д. 512 48 560 0 0 560 Всього по предмету 717 60 777 0 0 777
2
«Математика» підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах)
Заїка А. М. Тарнавська С. С. 80 6 86 0 0 86 Козак М. В. Корчевська О. П. 147 17 164 0 0 164 Листопад Н. П. 187 13 200 0 0 200 Лишенко Г. П. 253 20 273 0 0 273 Логачевська С. П. Логачевська Т. А. Комар О. А. 58 5 63 0 0 63 Всього по предмету 725 61 786 0 0 786
3
«Мистецтво» підручник інтегрованого курсу для 3 класу закладів загальної середньої освіти
Калініченко О. В. Аристова Л. С. 74 13 87 0 0 87 Кондратова Л. Г. 48 3 51 0 0 51 Масол Л. М. Гайдамака О. В. Колотило О. М. 551 40 591 0 0 591 Рубля Т. Є. Мед І. Л. Щеглова Т. Л. 30 2 32 0 0 32 Стеценко І. Б. Остапенко Г. С. 22 3 25 0 0 25 Всього по предмету 725 61 786 0 0 786
4
«Українська мова та читання» підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах)
Іщенко О. Л. Іщенко А. Ю. 90 7 97 0 0 97 Остапенко Г. С. 14 2 16 0 0 16 Сапун Г. М. 45 3 48 0 0 48 Частина 1 авт. Варзацька Л. О. Трохименко Т. О. Частина 2 авт. Чумарна М. І. 81 9 90 0 0 90 Частина 1 авт. Вашуленко М. С. Васильківська Н. А. Дубовик С. Г. Частина 2 авт. Вашуленко О. В. 411 32 443 0 0 443 Частина 1 авт. Кравцова Н. М. Придаток О. Д. Романова В. М.; Частина 2 авт. Савчук А. С. 52 6 58 0 0 58 Частина 1 авт. Пономарьова К. І. Гайова Л. А. Частина 2 авт. Савченко О. Я. 32 3 35 0 0 35 Всього по предмету 725 62 787 0 0 787
5
«Я досліджую світ» підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах)
Волощенко О. В. Козак О. П. Остапенко Г. С.
37 4 41 0 0 41
Гільберг Т. Г. Тарнавська С. С. Грубіян Л. В. Павич Н. М.
138 13 151 0 0 151
Жаркова І. І. Мечник Л. А. Роговська Л. І. Пономарьова Л. О. Антонов О. Г.
353 26 379 0 0 379
Іщенко О. Л. Ващенко О. М. Романенко Л. В. Романенко К. А. Козак Л. З. Кліщ О. М.
90 7 97 0 0 97
Частина 1 авт. Бібік Н. М. Бондарчук Г. П. Частина 2 авт. Корнієнко М. М. Крамаровська С. М. Зарецька І. Т.
97 11 108 0 0 108
Частина 1 авт. Грущинська І. В. Хитра З. М. Частина 2 авт. Морзе Н. В. Барна О. В.
10 1 11 0 0 11
Всього по предмету 725 62 787 0 0 787 РАЗОМ 3617 306 3923 0 0 3923
Директор департаменту (начальник управління) освіти і науки Стецко Іван Теодорович Виконавець ______________________________________ Телефон (03244) 21484



Додаток __ до листа МОН № ________ від _________2020р.
Потреба закладів освіти в підручниках для 3 класу на 2020-2021 н.р.
Область Львівська область                                 Дата формування 30.04.2020 Назва органу управління освітою Відділ освіти Дрогобицької районної державної адміністрації Код ЄДРПОУ органу управління освітою № в системі ДІСО органу управління освітою 696
№ Назва підручника Автор(и)
Замовлено ЗЗСО (заклади загальної середньої освіти) ПТЗО ЗВО
ЗАГАЛОМ
для учнів
для педагогічних працівників
ЗАГАЛОМ ЗАГАЛОМ ЗАГАЛОМ
Українська мова навчання
1
«Англійська мова» підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом)
Будна Т. Б. 58 3 61 0 0 61 Г. К. Мітчелл Марілені Малкоґіанні 78 4 82 0 0 82 Герберт Пухта Ґюнтер Ґернґрос Пітер Льюіс-Джонс 69 5 74 0 0 74 Карпюк О. Д. 512 48 560 0 0 560 Всього по предмету 717 60 777 0 0 777
2
«Математика» підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах)
Заїка А. М. Тарнавська С. С. 80 6 86 0 0 86 Козак М. В. Корчевська О. П. 147 17 164 0 0 164 Листопад Н. П. 187 13 200 0 0 200 Лишенко Г. П. 253 20 273 0 0 273 Логачевська С. П. Логачевська Т. А. Комар О. А. 58 5 63 0 0 63 Всього по предмету 725 61 786 0 0 786
3
«Мистецтво» підручник інтегрованого курсу для 3 класу закладів загальної середньої освіти
Калініченко О. В. Аристова Л. С. 74 13 87 0 0 87 Кондратова Л. Г. 48 3 51 0 0 51 Масол Л. М. Гайдамака О. В. Колотило О. М. 551 40 591 0 0 591 Рубля Т. Є. Мед І. Л. Щеглова Т. Л. 30 2 32 0 0 32 Стеценко І. Б. Остапенко Г. С. 22 3 25 0 0 25 Всього по предмету 725 61 786 0 0 786
4
«Українська мова та читання» підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах)
Іщенко О. Л. Іщенко А. Ю. 90 7 97 0 0 97 Остапенко Г. С. 14 2 16 0 0 16 Сапун Г. М. 45 3 48 0 0 48 Частина 1 авт. Варзацька Л. О. Трохименко Т. О. Частина 2 авт. Чумарна М. І. 81 9 90 0 0 90 Частина 1 авт. Вашуленко М. С. Васильківська Н. А. Дубовик С. Г. Частина 2 авт. Вашуленко О. В. 411 32 443 0 0 443 Частина 1 авт. Кравцова Н. М. Придаток О. Д. Романова В. М.; Частина 2 авт. Савчук А. С. 52 6 58 0 0 58 Частина 1 авт. Пономарьова К. І. Гайова Л. А. Частина 2 авт. Савченко О. Я. 32 3 35 0 0 35 Всього по предмету 725 62 787 0 0 787
5
«Я досліджую світ» підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах)
Волощенко О. В. Козак О. П. Остапенко Г. С.
37 4 41 0 0 41
Гільберг Т. Г. Тарнавська С. С. Грубіян Л. В. Павич Н. М.
138 13 151 0 0 151
Жаркова І. І. Мечник Л. А. Роговська Л. І. Пономарьова Л. О. Антонов О. Г.
353 26 379 0 0 379
Іщенко О. Л. Ващенко О. М. Романенко Л. В. Романенко К. А. Козак Л. З. Кліщ О. М.
90 7 97 0 0 97
Частина 1 авт. Бібік Н. М. Бондарчук Г. П. Частина 2 авт. Корнієнко М. М. Крамаровська С. М. Зарецька І. Т.
97 11 108 0 0 108
Частина 1 авт. Грущинська І. В. Хитра З. М. Частина 2 авт. Морзе Н. В. Барна О. В.
10 1 11 0 0 11
Всього по предмету 725 62 787 0 0 787 РАЗОМ 3617 306 3923 0 0 3923
Директор департаменту (начальник управління) освіти і науки Стецко Іван Теодорович Виконавець ______________________________________ Телефон (03244) 21484



Додаток __ до листа МОН № ________ від _________2020р.
Потреба закладів освіти в підручниках для 7 класу на 2020-2021 н.р.
Область Львівська область                                 Дата формування 30.04.2020 Назва органу управління освітою Відділ освіти Дрогобицької районної державної адміністрації Код ЄДРПОУ органу управління освітою № в системі ДІСО органу управління освітою 696
№ Назва підручника Автор(и)
Замовлено ЗЗСО (заклади загальної середньої освіти) ПТЗО ЗВО
ЗАГАЛОМ
для учнів
для педагогічних працівників
ЗАГАЛОМ ЗАГАЛОМ ЗАГАЛОМ
Українська мова навчання
1
«Всесвітня історія» підручник для 7 класу закладів загальної середньої освіти
Васильків І. Д. Островський В. В. Паршин І. Л. Букавин І. Я.
169 14 183 0 0 183
Гісем О. В. Мартинюк О. О. 180 10 190 0 0 190 Пометун О. І. Малієнко Ю. Б. 91 6 97 0 0 97 Сорочинська Н. М. Гісем О. О. 84 5 89 0 0 89 Щупак І. Я. Бурлака О. В. Піскарьова І. О. 129 10 139 0 0 139 Всього по предмету 653 45 698 0 0 698
2
«Інформатика» підручник для 7 класу закладів загальної середньої освіти
Коршунова О. В. Завадський І. О. 78 5 83 0 0 83 Морзе Н. В. Барна О. В. 124 7 131 0 0 131 Ривкінд Й. Я. Лисенко Т. І. Чернікова Л. А. Шакотько В. В. 451 34 485 0 0 485 Всього по предмету 653 46 699 0 0 699
3
«Історія України» підручник для 7 класу закладів загальної середньої освіти
Власов В. С. Панарін О. Є. Топольницька Ю. А.
73 5 78 0 0 78
Гісем О. В. Мартинюк О. О. 198 11 209 0 0 209 Дудар О. В. Гук О. І. за редакцією Пометун О. І. 37 2 39 0 0 39 Свідерський Ю. Ю. Романишин Н. Ю. 20 2 22 0 0 22 Хлібовська Г. М. Наумчук О. В. Крижановська М. Є. Бурнейко І. О. 24 2 26 0 0 26
«Історія України» підручник для 7 класу закладів загальної середньої освіти
Дрібниця В. О. Щупак І. Я Бурлака О. В. Піскарьова І. О.
137 11 148 0 0 148
Сорочинська Н. М. Гісем О. О. 164 12 176 0 0 176 Всього по предмету 653 45 698 0 0 698 РАЗОМ 1959 136 2095 0 0 2095
Директор департаменту (начальник управління) освіти і науки Стецко Іван Теодорович Виконавець ______________________________________ Телефон (03244) 21484

вівторок, 28 квітня 2020 р.

Учні з 1-го по 4-й класів зможуть переглядати уроки по телебаченню


28 квітня "Всеукраїнська школа онлайн" анонсувала запуск відео-уроків для учнів 1-4 класів.  Заняття для початкової школи,наразі,транслюватимуть двічі на тиждень: у  вівторок і четвер. Час трансляції  – з 09:00 до 10:00 години, один урок триватиме 15 хвилин.
Міністерство освіти та науки опублікувало розклад першого тижня дистанційних занять для учнів початкової школи та теми цих уроків. Відомо, що в Міністерстві хочуть залучити до трансляції занять для молодших школярів телеканали, які мають значно менше навантаження щодо освітнього мовлення на період карантину.
Додамо, з впровадженням карантину майже місяць часу учні старшої школи навчаються завдяки відео-урокам. З 30 квітня відео-уроки стають доступними і для початкової школи.

Зовнішнє незалежне оцінювання у 2020


Зовнішнє незалежне оцінювання у 2020 році пройде з дотриманням соціального дистанціювання та з використанням засобів індивідуального захисту. Відповідну інформацію Міністерство освіти і науки опублікувало на своєму інформаційному ресурсі про зміни в освіті під час карантину.
Відповідну інформацію Міністерство освіти і науки опублікувало на своєму інформаційному ресурсі про зміни в освіті під час карантину.
Дати проведення ЗНО залежатимуть від завершення карантину. Якщо карантин завершиться до початку червня, основна сесія тестування пройде між 25 червня та 17 липня. Якщо карантин триватиме до початку серпня, ЗНО відбудеться з 17 серпня до 4 вересня. Вступна кампанія в українських університетах також відповідно зміниться.
— В умовах епідемії проведення ЗНО є набагато безпечнішим, ніж вступні іспити в університетах. Більшість учасників складають ЗНО за місцем проживання, тому їм не потрібно їхати в інше місто чи область. Натомість для складання вступних іспитів навпаки більшості вступників та їхнім батькам доведеться по кілька разів їздити в інші міста, що в рази збільшить кількість переміщень по країні. Водночас вступні іспити зазвичай збирають набагато більшу кількість людей в аудиторіях, ніж під час ЗНО, — відзначив заступник Міністра освіти і науки Єгор Стадний.
Формат і процедура проведення ЗНО у 2020 році не зміняться. За правилами під час складання ЗНО в аудиторії перебуває максимум 15 учасників та 2 інструктори. Обов’язковою є дистанція 1,5 метри між учасниками в аудиторії, яка, безумовно, буде дотримана у зв’язку з епідемією. Соціальне дистанціювання також буде забезпечене і біля входу в приміщення, у якому проходитиме тестування, щоб уникнути скупчення людей.
Без змін залишаться кількість тестів та їхній зміст. Кожен учасник може скласти максимум 4 тести, а кількість завдань у них, які ґрунтуються на матеріалі, що вивчається у квітні-травні 11 класу, мізерно мала. Таке завдання може бути лише одне на весь тест, тому передруковувати тираж тестових зошитів через таку малу кількість завдань недоцільно. Модель ранжування результатів тестування знижує вплив зовнішніх факторів і УЦОЯО зможе статистично згладити певні прогалини у підготовці учасників через карантин.
У зв’язку із поширенням коронавірусної інфекції усі учасники ЗНО та інструктори будуть забезпечені засобами індивідуального захисту та антисептиками. Приміщення будуть провітрювати та дезінфікувати.
Учасники, які контактували з хворими або самі інфікувались коронавірусом, зможуть скласти ЗНО під час додаткової сесії, коли одужають або вийдуть із самоізоляції. У разі, якщо через ізоляцію чи хворобу вони будуть змушені пропустити і додаткову сесію тестування, вони будуть звільнені від ЗНО за станом здоров’я. Таке правило діяло і раніше для людей з низкою захворювань. Для таких категорій абітурієнтів в умовах вступу до університетів передбачені окремі особливості та форми проведення вступних іспитів.
Інформацію про всі зміни в освітніх процесах, які відбуваються через карантин, та відповіді на найбільш поширені запитання можна знайти на спеціальному інформаційному ресурсі — mon-covid19.info.
Міністерство освіти і науки України

У МОН розповіли, як вчителі мають заповнити класний журнал


У школах буде розроблений графік, за яким учителі після карантину зможуть заповнити класний журнал.
Про це розповіла в.о. міністра освіти і науки Любомира Мандзій.
За її словами, міністерство отримало багато запитань щодо заповнення класних журналів.
«Найважливіше - ви зможете це зробити після карантину. В школі буде розроблено графік, за яким ви зможете заповнити класний журнал. Ми надаємо пораду, як це можна зробити. Класні журнали ви заповнюєте відповідно до календарно-тематичного планування згідно з розкладом. Ви зможете зробити нотатки і замітки, які ви робили під час карантину у довільній формі», - сказала Мандзій.
Вона також зазначила, що семестрове оцінювання має здійснюватись на підставі тематичного оцінювання, а річне оцінювання — за результатами семестрових оцінок. Журнал обліку замін не заповнюється.
«Дати та зміст уроків ви записуєте відповідно до календарно-тематичного планування та свого розкладу», - сказала в.о. міністра освіти і науки Любомира Мандзій, звертаючись до вчителів.

Індивідуальний план роботи під час карантину педагога - організатора та вчителя музичного мистецтваз



Індивідуальний план роботи під час карантину 
педагога - організатора та вчителя музичного мистецтваз 
27.04.20 по 11.05.20
Індивідуальний план роботи педагога-організатора та вчителя музичного мистецтва розроблен на період карантина з 24.04.2020 по 11.05 2020 року. Ця розробка допоможе освітянам скласти свій особистий план роботи.

Дата
Зміст роботи
Часи роботи
1
27.04
1. Робота з електронним журналом 
2. Розробка уроків музичного мистецтва в 1-4 класах
3. Створення тестів для учнів 1-4 класів на онлайн-платформі "Всеосвіта"
4. Підвищення професійної майстерності шляхом проходження вебінару на онлайн-платформі "Всеосвіта" на тему:
"Онлайн-тести від "Всеосвіти" - альтернативний інструмент для організації навчання" (ефір від 17.04.20  о 18.00)
8.30 - 9.00
9.00 - 11.00

11.00 - 13.00

13.00 - 15.00
2
28.04
1. Розсилка матеріалів уроків музичного мистецтва учням 1-4 класів
2. Створення тестів для учнів 1-4 класів на онлайн-платформі "На Урок"
3.Співпраця з батьками з питань організації контролю за виконанням учнями завдань дистанційного навчання в групах музичного мистецтва (Facebook) та в телефонному режимі
4.Виготовлення та впорядкування музично-дидактичних ігор 
5. Опрацювання фахової літератури
8.30 - 9.00

9.00 - 11.00

11.00 - 12.00




12.00 - 14.00

14.00 - 15.00
3
29.04
1. Перевірка домашнього онлайн - завдання
2. Робота з електронним журналом
3. Розробка уроків музичного мистецтва в 5-7 класах
4. Пошук матеріалів до тижневого заходу "Міжнародний День Танцю"
5. Індивідуальні онлайн - консультації  для учнів, які потребують допомоги під час дистанційного навчання
6. Навчання комп'ютерної грамотності
8.30 - 9.00
9.00 - 10.00
10.00 - 11.00

11.00 - 13.00

13.00 - 14.00


14.00 - 15.00





4
30.04
1. Робота з електронним журналом
2. Розсилка матеріалів уроків музичного мистецтва учням 5-7 класів
3. Пошук інформаії для дітей та батьків "Як запобігти коронавірусу?". Розміщення матеріалу в группах Facebook  та Vaber
4. . Створення тестів для учнів 5-7 класів на онлайн-платформі "Всеосвіта"
5.Підвищення професійної майстерності шляхом проходження вебінару на онлайн-порталі "На урок" на тему:
"Розвиток творчого потенціалу учнів під час уроків музичного мистецтва"

8.30 - 9.00
9.00 - 9.30

9.30 - 11.00


11.00 - 13.00

13.00 - 15.00
5
1.05
1. Перевірка домашнього онлайн - завдання
2. Робота з електронним журналом
3. Створення тестів для учнів 5-7 класів на онлайн-платформі "На Урок"
4. Співпраця з батьками з питань організації контролю за виконанням учнями завдань дистанційного навчання в групах музичного мистецтва (Facebook) та в телефонному режимі
5. Виготовлення та впорядкування музично-дидактичних ігор 
6. Опрацювання фахової літератури

8.30 - 9.00
9.00 - 9.30
9.30 - 11.00

11.00 - 13.00




13.00 - 14.00

14.00 - 15.00
6
4.05
1. Робота з електронним журналом 
2. Розробка уроків музичного мистецтва в 1-4 класах
3. Створення тестів для учнів 1-4 класів на онлайн-платформі "Всеосвіта"
4. Пошук матеріалів до тижневого заходу "Вахта пам'яті" (тиждень патріотичного виховання
4. Підвищення професійної майстерності шляхом проходження вебінару на онлайн-платформі "Всеосвіта" на тему:
"Створення та ведення блогу на платформі "Всеосвіта"" (ефір від 24.04 о 18.00)
8.30 - 9.00
9.00 - 10.00

10.00 - 11.00

11.00 - 13.00


13.00 - 15.00


7.
5.05
1. Розсилка матеріалів уроків музичного мистецтва учням 1-4 класів
2. Створення тестів для учнів 1-4 класів на онлайн-платформі "На Урок"
3.Співпраця з батьками з питань організації контролю за виконанням учнями завдань дистанційного навчання в групах музичного мистецтва (Facebook) та в телефонному режимі
4.Виготовлення та впорядкування музично-дидактичних ігор 
5. Опрацювання фахової літератури
8.30 - 9.00

9.00 - 11.00

11.00 - 12.00




12.00 - 14.00

14.00 - 15.00
8
6.05
1. Перевірка домашнього онлайн - завдання
2. Робота з електронним журналом
3. Розробка уроків музичного мистецтва в 5-7 класах
4. Пошук матеріалів до тижневого заходу "Країнами Европи"
5. Індивідуальні онлайн - консультації  для учнів, які потребують допомоги під час дистанційного навчання
6. Навчання комп'ютерної грамотності
8.30 - 9.00
9.00 - 10.00
10.00 - 11.00

11.00 - 13.00

13.00 - 14.00


14.00 - 15.00

9
7.05
1. Робота з електронним журналом
2. Розсилка матеріалів уроків музичного мистецтва учням 5-7 класів
3. Пошук інформаії для дітей та батьків "Як запобігти коронавірусу?". Розміщення матеріалу в группах Facebook  та Vaber
4. . Створення тестів для учнів 5-7 класів на онлайн-платформі "Всеосвіта"
5.Підвищення професійної майстерності шляхом проходження вебінару на онлайн-порталі "На урок" на тему:
"Як налагодити ефективне онлайн-навчання та покращити комунікацію з учнями в умовах карантину" (ефір від 6.04 о 15.00)

8.30 - 9.00
9.00 - 9.30

9.30 - 11.00


11.00 - 13.00

13.00 - 15.00





10
8.05
1. Перевірка домашнього онлайн - завдання
2. Робота з електронним журналом
3. Створення тестів для учнів 5-7 класів на онлайн-платформі "На Урок"
4. Співпраця з батьками з питань організації контролю за виконанням учнями завдань дистанційного навчання в групах музичного мистецтва (Facebook) та в телефонному режимі
5. Виготовлення та впорядкування музично-дидактичних ігор 
6. Опрацювання фахової літератури

8.30 - 9.00
9.00 - 9.30
9.30 - 11.00

11.00 - 13.00




13.00 - 14.00

14.00 - 15.00
11
11.05
1. Робота з електронним журналом 
2. Розробка уроків музичного мистецтва в 1-4 класах
3. Створення тестів для учнів 1-4 класів на онлайн-платформі "Всеосвіта"
4. Підвищення професійної майстерності шляхом проходження вебінару на онлайн-платформі "Всеосвіта" на тему:
"Ігрові педагогічні прийоми: як пробудити в учнів інтерес до навчання" (ефір від 30.04.20 о 18.00)
8.30 - 9.00
9.00 - 11.00

11.00 - 13.00

13.00

Всеукраїнський учнівський конкурс наукових есе «Публічне управління в історії української держави»



МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
ДЕРЖАВНА НАУКОВА УСТАНОВА
«ІНСТИТУТ МОДЕРНІЗАЦІЇ ЗМІСТУ ОСВІТИ»
вул. Митрополита Василя Липківського, 36, м. Київ, 03035, тел./ факс: (044) 248-25-14


Від ____21.04.2020  _№ __22.1/10-810_
На № ____________ від __________
Департаментам (управлінням) освіти
і науки обласних та Київської міської державних адміністрацій,
ректорам (директорам) інститутів  післядипломної педагогічної освіти
Про проведення Всеукраїнського учнівського конкурсу наукових есе

Шановні колеги!
ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» повідомляє, що на базі ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» проходитиме Всеукраїнський учнівський конкурс наукових есе «Публічне управління в історії української держави».
До участі запрошуються учні старших класів закладів повної загальної середньої освіти України.
Конкурс проводиться з метою підтримки та розвитку талановитої учнівської молоді, здатної здійснювати дослідження, критичний аналіз та творчий пошук в царині вирішення проблем розбудови української держави.
Терміни конкурсу:
  • реєстрація учасників та подання есе – до 16 травня 2020 року.
  • конкурсне оцінювання есе експертною комісією – 20-21 травня 2020 року.
  • оприлюднення результатів – 23 травня 2020 року.
Просимо поінформувати заклади загальної середньої освіти про проведення вищевказаного конкурсу.
Додаткова інформація: https://feu.kneu.edu.ua/ua/depts4/mdu/, е-mail: nepu@kneu.ua, тел. (044) 456-51-58, моб. (063) 700-42-43, Федірко Наталія Вікторівна.

З повагою,
в. о.  директора
 
Костянтин ТРУШКОВСЬКИЙ

Системи та інструменти дистанційного навчання


Пропонуємо невеликий огляд популярних інструментів онлайн-навчання.
Можливо Ви знайдете, щось цікаве та нове для себе та учнів.


Google Classroom

classroom.google.com
Google Classroom — безкоштовний веб-сервіс створений лідером IT-індустрії Google для навчальних закладів з метою спрощення створення, поширення і класифікації завдань безпаперовим шляхом. Основна мета сервісу — прискорити процес поширення файлів між педагогами та здобувачами освіти.
Головним в Google Classroom є організація спільної роботи, для цього він об'єднує в собі: Google Диск для створення і обміну завданнями, Google Документи для їх написання, Gmail для спілкування і Google Календар для розкладу. Здобувачі освіти можуть бути запрошені до класу через приватний код, чи автоматично імпортуватися з шкільного сайту. Кожен клас створює окрему папку на Google диску відповідного користувача Google Drive, куди подається робота, котру оцінює викладач. Мобільні додатки, доступні на iOS і Android, дозволяють користувачам робити фото та прикріпляти їх до завдань, ділитися файлами з інших додатків та мати офлайновий доступ до інформації. Педагог може відстежувати прогрес кожного здобувача освіти, а після оцінки його роботи, повернути її, супроводжуючи коментарями.
В умовах карантину додаток може стати відмінним інструментом для дистанційного навчання для школярів і їх вчителів.
Особливості Google Classroom:
  • використання тільки інструментів Google (Google диск, Google Докс і т.д.);
  • в учасників освітнього процесу на Google диск створюється загальна папка «Клас»;
  • папка «Клас» доступна як для окремого учня, так і для класу в цілому;
  • можливість публікувати теоретичний матеріал, завдання, виставляти
  • оцінки в журналі, є календар;
  • можливість створення тестів на основі Google Форми;
  • стрічка спільної роботи.
 Системи та інструменти дистанційного навчання - Google Classroom


Zoom

zoom.us
Zoom відмінно підходить для відеоконференцій, роботи, індивідуальних і групових занять. Користувачі можуть використовувати додаток як на комп'ютері, так і на планшеті і телефоні. До відеоконференції може підключитися будь-який користувач через посилання або ідентифікатор конференції. Захід можна запланувати заздалегідь, а також зробити перманентне посилання, тобто для постійних зустрічей в певний час.
Zoom можна використовувати для проведення лекційних занять, уроків і вебінарів.
Особливості Zoom:
  • можливість листування;
  • функції колективної роботи;
  • обмеження 40 хвилин для групових конференцій.
 Дистанційні інструменти навчання для школи

ManаgeBac

managebac.com
ManаgeBac- це платформа Міжнародного бакалаврату. Вона дозволяє давати завдання, ставити оцінки, перевіряти роботи. Зручні вбудовані інструменти дозволяють використовувати її в тому числі і для дистанційного навчання.
Планування, оцінювання, звітність та відвідуваність навчальних програм у єдиній системі з сучасним та мобільним інтерфейсом.
Дистанційні інструменти навчання для школи

Moodle

moodle.org
Moodle (Modular Object-Oriented Dynamic Learning Environment, вимовляється «Мудл») - це модульне об'єктно-орієнтоване динамічне навчальне середовище, яке називають також системою управління навчанням (LMS), системою управління курсами (CMS), віртуальним навчальним середовищем (VLE) або просто платформою для навчання, яка надає викладачам, учням та адміністраторам дуже розвинутий набір інструментів для комп'ютеризованого навчання, в тому числі дистанційного. Moodle можна використовувати в навчанні школярів, студентів, при підвищенні кваліфікації, бізнес-навчанні, як в комп'ютерних класах навчального закладу, так і для самостійної роботи вдома.
Moodle - це безкоштовна, відкрита (Open Source) система.
Особливості Moodle:
  • здача завдань;
  • дискусійні форуми;
  • завантаження файлів;
  • оцінювання;
  • обмін повідомленнями;
  • календар подій;
  • новини та анонси подій (для різних рівнів: сайт, курс, навчальна група);
  • онлайн тестування;
  • вікі.

Дистанційні інструменти навчання для школи

Edmodo

edmodo.com
Edmodo - це глобальна освітня мережа, яка допомагає учасникам навчального процесу спілкуватися між собою та користуватися ресурсами, необхідними для повного розкриття свого потенціалу.
Edmodo — освітня технологічна платформа, що пропонує комунікацію, співпрацю та можливість тренерської роботи для загальноосвітніх шкіл, коледжів та викладачів. Мережа Edmodo дає вчителям змогу ділитися вмістом, створювати тести, вікторини та опитування, керувати спілкуванням з учнями, колегами та батьками. Система є учитель-орієнтованою: учні та їх батьки можуть приєднатися до Edmodo тільки після запрошення вчителем.
Особливості Edmodo:
  • безкоштовний сервіс;
  • немає реклами;
  • проста реєстрація;
  • три групи користувачів: вчителі, учні, батьки;
  • англійський інтерфейс.
 Дистанційні інструменти навчання для школи

Kahoot

kahoot.com
Kahoot - безкоштовна платформа для навчання в ігровій формі, яка підходить для будь-якого навчального предмета і будь-якого віку. З його допомогою можна створити тест, опитування, навчальну гру або влаштувати марафон знань. Додаток працює як в настільній версії, так і на смартфонах.
Ігровий процес простий: всі гравці використовують пристрій для відповіді на запитання, створені вчителем. Правильні відповіді переводяться в бонусні бали. Потім набрані бали виводять лідерів після кожного питання.
Особливості Kahoot:
  • зрозумілий інтерфейс;
  • можливість створювати різні типи тестів;
  • можливість створювати тести в форматі ігрових механік;
  • серйозні ігрові механіки в будь-якому вигляді тесту або вікторини;
  • різноманітність тестів;
  • інтерактивний режим, коли в режимі реального часу учні бачать, як
  • проходить гра і хто перемагає.
 Дистанційні інструменти навчання для школи

Mentimeter

mentimeter.com
Mentimeter - онлайн-опитування в режимі реального часу. Ви можете використовувати готовий приклад або створити власну презентацію - інтерактивну дошку з питаннями.
 Дистанційні інструменти навчання для школи

Padlet

padlet.com
Padlet - сервіс для спільної роботи та створення віртуальних дошок. Кожен учень може розмістити свою роботу на дошці, а вчитель - прокоментувати і оцінити його роботу. Можливо також використання дошки викладачем для розміщення навчально-методичних, контрольно-вимірювальних та інших матеріалів.
Особливості Padlet:
  • можливість вибору дизайну віртуальної дошки;
  • можливість організації колективної діяльності в режимі реального часу і
  • роботи з візуальним контентом;
  • можливість розміщення матеріалів з будь-якого носія, так з мережі
  • інтернет (фото-, відео-, аудіофайли);
  • експортувати дошку в різні формати, розмістити її в соціальних мережах.


Geogebra

geogebra.org
Geogebra - безкоштовні математичні інструменти для побудови графіків, геометрії, 3D. Більше 1 мільйона безкоштовних розробок, моделей, вправ, уроків та ігор для математики та інших наук.
GeoGebra - це програма динамічної математики для всіх рівнів освіти, яка об'єднує геометрію, алгебру, таблиці, графіки, статистику та обчислення в одному простому у використанні пакеті. GeoGebra є швидко зростаючим співтовариством мільйонів користувачів, розташованих майже у кожній країні. GeoGebra стала провідним постачальником програми динамічної математики, яка використовується для підтримки науки, технологій, інженерії та математики (STEM), освіти та інновацій у викладанні та навчанні в усьому світі.
Особливості Geogebra:
  • динамічні геометрія, алгебра та електронна таблиця, пов'язані між собою;
  • простий у використанні інтерфейс при потужному функціоналі;
  • інструмент для створення інтерактивних навчальних ресурсів у вигляді
  • веб-сторінок;
  • українська мова;
  • відкритий вихідний код програмного забезпечення у вільному доступі для
  • некомерційного використання.
Дистанційні інструменти навчання для школи - Geogebra


Learningapps

learningapps.org
Learningapps - сервіс для підтримки процесів навчання та викладання за допомогою невеликих інтерактивних модулів. Ці модулі можуть використовуватись безпосередньо як навчальні ресурси або для самостійної роботи. Метою роботи є створити загальнодоступну бібліотеку незалежних блоків, придатних для повторного використання та змін. Блоки (вони називаються Вправами) не включені в жодні конкретні сценарії чи програми, тому вони не розглядаються як цілісні уроки чи завдання, натомість їх можна використати у будь-якому доречному методичному сценарії.
Особливості Learningapps:
  • для закріплення теоретичних і практичних знань, їх перевірки;
  • може служити зручною оболонкою для організації різних конкурсних заходів;
  • для активізації пізнавальної діяльності учнів;
  • завдання можна створювати і редагувати в режимі он-лайн, використовуючи різні шаблони;
  • застосування різних типів інтелектуальних інтерактивних завдань;
  • створення аккаунта для своїх учнів - вчитель може створювати групу з учнів, для якої буде збирати «вправи» і запрошувати учнів до роботи;
  • готові вправи легко вбудовуються в блоги і сайти, можна використовувати і при роботі офф-лайн;
  • українська версія інтерфейсу.
 Дистанційні інструменти навчання для школи - Learningapps

OnLineTestPad

onlinetestpad.com/ua
OnLineTestPad - сервіс для організації і проведення тестування. Один з кращих сервісів для організації тестування.
Особливості OnLineTestPad:
  • багатофункціональний онлайн конструктор тестів покриває всі завдання проведення тестування;
  • конструктор опитувань;
  • інтуїтивно зрозумілий інтерфейс для створення кросвордів п'яти різних типів;
  • використання тестів, кросвордів, логічних ігор як своїх, так і загальнодоступних в одному завданні з ізольованою статистикою;
  • створення інтерактивних діалогових тренажерів для різних цілей з багатою функціональністю;
  • система дистанційного навчання та тестування.

Wizer me

wizer.me
Wizer me - простий і швидкий інструмент для створення інтерактивних робочих аркушів c завданнями і вправами, в тому числі і на основі відео. За допомогою сервісу можна створювати цікаві дидактичні матеріали по будь-якій темі шкільної програми з використанням текстів, відео, аудіо, зображень, в тому числі інтерактивних. На платформі сервісу можлива організація спільної віддаленої роботи педагогів зі створення дидактичного матеріалу.
Можливості сервісу дозволяють швидко створювати широкий спектр типів завдань: відкриті питання, множинний вибір відповіді, зіставлення, встановлення відповідності, упорядкування, заповнення пропусків у тексті, заповнення коментарів зображення, таблиці, аудіозапис фрагменту.

Matific

matific.com
Matific — це збірник математичних онлайн-вправ, за допомогою яких учні вчаться розв'язувати задачі та критично мислити в процесі пізнання.
Matific розроблено командою експертів в області освіти для закріплення учнями концептуального розуміння при вивченні математики у 1-6 класах та підготовці до школи. Matific взаємодіє з учнями через захопливу навчальну платформу, охоплює вашу навчальну програму з математики та дає учням можливість опанувати учнями матеріал в ігровій формі, стимулюючи при цьому мислення.
Особливості Matific:
  • групова робота;
  • звіти в реальному часі;
  • підтримка багатьох пристроїв;
  • автономний режим.
Дистанційні інструменти навчання для школи - Matific