понеділок, 7 травня 2018 р.

Тиждень здоров'я в Новокропивницькому НВК

Тиждень здоров'я в Старокропивницькому НВКМинулого тижня в Старокропивницькому НВК І-ІІ ст. проходив Тиждень здоров'я. У понеділок вчитель з основ здоров'я Кулиняк Л.Ю. провела урок-тренінг "Вплив наркотичних речовин на здоров'я" з учнями 7-9 класів.
Протягом уроку відбувалася співпраця з учнями, де Штереб І. та Полюганич М. підготували презентації "Вплив наркотичних засобів на людину", "Алкоголізм - хвороба чи залежність?".
У середу до Старокропивницького НВК запросили випускницю нашої школи Гасаналієву М.Р., яка закінила Івано-Франківський національний медичний університет та інтернатуру і отримала спеціальність лікар-дерматовенеролог та косметолог. Вона провела лекції "Про косметичні проблеми підлітків", "Хвороби шкіри", "Хвороби, що передаються статевим шляхом", ознайомили підлітків із причинами та профілактикою хвороб. Відповіла на всі анонімні запитання учнів.
У четвер учні 7-9 класів провели виховні бесіди по збереженню свого здоров'я в 1-4 класах.
У п'ятницю учні під керівництвом Кулиняк Л.Ю. та з допомогою президента школи Кандур І. провели флешмоб,присвячений збереженню нашого здоров'я. Лозунгами флешмобу "За здоровий спосіб життя", "За щасливе майбутнє".
Тиждень здоров'я в Старокропивницькому НВК
Тиждень здоров'я в Старокропивницькому НВК

1 коментар: