Конкурс на
заміщення вакантної посади директора закладу освіти «Солонська середня
загальноосвітня школа І-ІІ ст. Дрогобицького району відбувся 04 березня 2019
року.
Документи на конкурс поступили від двох
кандидатів. Один з кандидатів на конкурс не з’явився.
Після
презентації перспективного плану розвитку Солонської СЗШ І-ІІ ст. та співбесіди
конкурсна комісія вирішила «рекомендувати начальнику відділу освіти
Дрогобицької районної державної адміністрації Стецку Івану Теодоровичу призначити
директором Солонської школи І-ІІ ст. Куньч Наталію Миколаївну шляхом укладення
контракту на 2 роки».
Подаємо для ознайомлення перспективний
план розвитку Солонської середньої загальноосвітньої школи І-ІІ ст. на
2019-2021 роки, який буде реалізовувати новопризначений директор.
Перспективний план
розвитку закладу освіти
кандидата на посаду директора
Солонської середньої
загальноосвітньої
школи І-ІІ ступенів Дрогобицького
району
Куньч Наталії Миколаївни
Дрогобич 2019
У наших школах не
повинно бути нещасливих дітей, душу яких гнітить думка про те, що вони ні на що
не здібні. Успіх у навчанні – єдине джерело внутрішніх сил дитини, які
породжують енергію для переборення труднощів, бажання вчитися.
В.О. Сухомлинський
Вчитель -- рушійна сила освітянських реформ, тому пріоритетним завданням
нашого закладу стало визначення необхідності організації процесу підвищення
компетентності вчителя, а саме:
1)
Виявлення
здібностей, наших можливостей шляхом проведення анкетувань, тестувань, діагностики, педагогічного колективу,
проектної діяльності та позакласної роботи;
2)
Проведення
майстер-класів, на яких проходить впровадження інноваційних технологій;
3)
Створення
комфортних умов для підвищення особистого статусу кожного суб’єкта
навчально-виховного процесу шляхом складання зручного розкладу навчальних
занять, підбору оптимального навантаження;
4)
Створення позитивного психологічного мікроклімату у
колективі навчального закладу.
Управлінська діяльність.
1)
Створено
автоматизоване робоче місце адміністрації школи та вчителя інформатики;
2)
Надано
доступу до мережі Інтернет;
3)
Створена
шкільна база звітності навчального закладу;
У планах
4)
Створення
єдиного методичного простору школи з метою
використання електронних
навчальних матеріалів; методичних посібників
тощо;
5)
Створення бази даних:
-
Річного
планування компонентів освітньої діяльності;
-
Внутрішньошкільного
контролю і управління навчально-виховним
процесом;
-
Аналізу
науково-методичного, матеріально-технічного, кадрового, інформаційного
забезпечення;
-
Створення
порт фоліо для вчителів та учнів.
Можливі труднощі :
Недостатній
досвід в інноваційній діяльності.
Наявні комп’ютери у використанні близько 10 років
та часто виходять з ладу.
Матеріально-технічна
база закладу освіти.
Приміщення
закладу освіти 50 років у використанні проте заклад забезпечений водогоном, каналізацією, внутрішніми
туалетами; обладнаний комп’ютерний клас. Зроблено капітальний ремонт підлоги у
чотирьох навчальних кабінетах та частині коридору, перекрито частину даху
будівлі школи.
У планах
Завершеня
капітального ремонту даху школи, проведення поточних ремонтів навчальних
кабінетів та комбінованої майстерні;
створення нового освітнього середовища, поліпшення
матеріально-технічної бази школи для забезпечення умов якісної навчально-виховної
діяльності. Зокрема це проведення поточних ремонтів школи, класів з
креативним підходом (з дотриманням санітарно-гігієнічних норм) із залученням до
цієї роботи батьків і старшокласників (згідно Концепції Нової Української
Школи); облагородження території школи.
Можливі труднощі :
брак фінансів,
брак робочої сили.
Організація освітнього процесу:
Для успішної діяльності навчального закладу
необхідно розуміння того, які вимоги ставить держава до випускника сучасної
школи. Він повинен бути особистістю, інноватором та патріотом. Так зазначено у
Концепції Нової Української Школи, яка є основою нового закону «Про освіту».
Хочу зазначити сильні сторони закладу освіти:
– висококваліфіковані педагогічні працівники;
– згуртований колектив;
– хороший психологічний клімат;
На мій погляд, пріоритетними у роботі школи є такі напрямки:
ü формування
високоморальної особистості на основі всебічного розвитку здібностей дитини з
врахуванням її психологічних особливостей та природного потенціалу Всебічно розвинені діти активні
фізично та розумово, невимушено почуваються в суспільстві та здатні підтримати
розмову на будь-яку тему.
Всебічний розвиток включає
1. Фізичний розвиток: комплексна турбота про стан здоров'я та
фізичну форму – спорт, харчування, загартовування.
2. Інтелектуальний розвиток: дії, спрямовані на розвиток розумових
здібностей, творчого та логічного мислення, уяви, вміння усвідомлювати власні
дії та їх наслідки.
3. Соціальний розвиток: вироблення навичок, необхідних для
адаптації в соціумі – вміння висловлювати думки, спілкуватися, комунікативні
навички.
4. Емоційний розвиток: здатність розуміти та приймати почуття
оточуючих, висловлювати або стримувати свої почуття, придушувати негативні
емоції, вміти керувати емоціями.
5. Творчий розвиток: реалізація творчих навичок.
6. Духовний розвиток: розуміння ідеалів, цінностей, моральних
принципів, їх дотримання.
ü організація начально-виховної роботи на основі
впровадження інноваційних освітніх технологій;
Технологія розвивального навчання(авт. Д.Ельконін,
В.Давидов) . Система розвивального навчання передбачає формування
активного, самостійного творчого мислення учнів і на цій основі
поступового переходу в самостійне навчання.
Інтерактивні технології (авт. О.Пометун, Л.
Пироженко), ідея якої полягає в тому, що процес пізнання відбувається за
умови постійної активної взаємодії всіх учнів.
Проектні технології ( авт. Баханов К., Гузєєв
В., Єрмаков І., Пєхота О.) учні набувають знань і навичок у процесі
планування й виконання практичних завдань проектів.
Технологія особистісно орієнтованого
навчання (авт. Якимська І., Савченко О., Подмазін
С.) полягає у створенні оптимальних умов для розвитку й становлення
особистості як суб’єкта діяльності і суспільних відносин, яка будує свою
діяльність і стосунки відповідно до стійкої ієрархічної системи гуманістичних і
буттєвих особистісних цінностей.
ü забезпечення
наступності між усіма ланками навчально-виховного процесу;
ü організація роботи з обдарованими учнями;
У Плутарха читаємо: «Розум дитини — не посудина, яку слід заповнити, а
смолоскип, який треба запалити». Не через насичення дитячої свідомості великою
кількістю фактів і теоретичних відомостей досягається справжня мета навчання і
виховання, а лише через задоволення внутрішнього прагнення учня вирости до
рівня Особистості, відчути невимовну радість пізнання і творчості.
ü навчання і виховання дітей з особливими
потребами;
ü формування
свідомого і відповідального ставлення учасників навчально - виховного процесу
до навчання, виховання і розвитку;
ü впровадження
здоров'язберігаючих технологій;
-
сприятливі умови навчання дитини
в школі (відсутність стресових ситуацій, адекватність вимог, методик навчання
та виховання);
- оптимальну організацію навчального процесу
(відповідно до вікових, статевих, індивідуальних особливостей та гігієнічних
норм);
- повноцінний та раціонально організований
руховий режим.
ü формування
позитивного іміджу навчального закладу;
ü збереження та збільшення контингенту учнів.
Тому своїм завданням я бачу створення комфортних умов
навчання, за яких здобувач освіти відчуває свою успішність, свою інтелектуальну
досконалість,що робить його активним шукачем шляхів і засобів вирішення проблем
та досягнення власної мети.
Можливі труднощі :
Низька мотивація здобувачів освіти
Громадське самоврядування
Тісна взаємодія колективу навчального закладу з батьками є запорукою успішної діяльності закладу, адже спільно розв’язувати питання
набагато простіше. Завдяки активним батькам та їхній допомозі проведено поточні
ремонтні роботи у закладі освіти.
В планах
Соціально спрямований напрямок на покращення якості
взаємодії батьків і педагогів для становлення учня як особистості.
Залучити активних батьків для
профілактичної роботи з батьками учнів схильних до правопорушень. Створити
групу батьків для планування та розробки мікропроектів. Частіше проводити
родинні свята, спільні екскурсії.
Можливі
труднощі:
нерозуміння і взаємні претензії
Інформаційна відкритість
Постійне поновлення вмісту веб-сайту, додавання
нових рубрик «Для батьків», «Практичні поради і цікавинки» для учнів,
«Документація закладу освіти».
Оскільки ми живемо в час реформ, зокрема зараз
відбувається масштабна освітня реформа, то завершити свій виступ я хочу такими
словами
«Людина, яка відчула вітер змін, має будувати не щит від
вітру, а вітряк.»
Стівен Кінг
Дякую за увагу!