МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Відділ освіти
ДРОГОБИЦЬКОЇ РАЙОННОЇ
ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
вул.
22 Січня, 41, м.
Дрогобич, Львівська обл., 82 100, тел./факс (03244) 2-14-84
Наказ
23.10.2019 р. № 413
Про проведення конкурсу на
заміщення вакантної посади
директора Добрівлянського НВК
І-ІІІ ст.
Дрогобицького району
Відповідно до
ст.ст. 25, 26 Закону України «Про освіту», ст.26 «Про загальну середню освіту»,
на виконання рішення Дрогобицької районної ради від 28 вересня 2018р. № 291
«Про затвердження Положення про порядок
проведення конкурсу на посаду керівника комунального закладу загальної середньої освіти Дрогобицького
району» та з метою заміщення вакантної посади керівника закладу освіти
наказую:
1. Оголосити
конкурсний відбір на заміщення вакантної посади директора комунального закладу
освіти «Добрівлянський навчально-виховний комплекс «загально-освітній
навчальний заклад І-ІІІ ст.» Дрогобицького району.
2. Затвердити персональний склад конкурсної
комісії для проведення конкурсного відбору (13 осіб) відповідно до Положення про порядок
проведення конкурсу та подання сторін згідно з додатком 1.
3. Затвердити
перелік питань для перевірки знань законодавства та нормативно-правових актів у
сфері освіти та зразок ситуаційного
завдання (додаток 2).
4. Затвердити
критерії оцінювання знань претендентів на посаду керівника закладу освіти
(додаток 3).
5. Методисту
відділу освіти Новаковському В.Б. забезпечити оприлюднення оголошення про
проведення конкурсу на веб-сайтах Дрогобицької районної ради, відділу освіти,
відповідного закладу освіти не пізніше, ніж за один місяць до початку
проведення конкурсу.
6. Контроль
за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник
І.Стецко
Додаток 1
до наказу відділу освіти
Дрогобицької райдержадміністрації від 23.10.2019р. № 413
Склад
конкурсної
комісії на заміщення вакантної посади директора
Добрівлянського
НВК І-ІІІ ст. Дрогобицького району
Голова комісії:
Сікора Михайло Миколайович –
голова Дрогобицької районної ради
Заступник
голови комісії:
Ханас Володимир Йосипович –
заступник голови Дрогобицької райдержадміністрації
Секретар комісії:
Новаковський
Володимир Богданович – методист відділу освіти Дрогобицької
райдержадміністрації
Члени комісії:
Лук’янченко
Микола Іванович – голова постійної комісії Дрогобицької районної ради з питань
освіти та науки, у справах молоді і спорту;
Берегуляк
Роман Богданович – депутат Дрогобицької районної ради;
Стецко
Іван Теодорович – начальник відділу освіти Дрогобицької райдержадміністрації;
Грицик
Ольга Богданівна – голова Дрогобицької районної організації профспілки
працівників освіти і науки України, депутат Львівської обласної ради;
Карпінський
Іван Васильович – сільський голова
Добрівлянської сільської ради;
Берегуляк
Наталія Ігорівна - секретар
Добрівлянської сільської ради;
Малиняк
Наталія Романівна – голова профспілкового комітету Добрівлянського НВК І-ІІІ
ст.;
Кіндратів
Валентина Іванівна – учитель історії Добрівлянського НВК І-ІІІ ст.;
Жгут
Галина Романівна – представник від батьків 9 кл. Добрівлянського НВК І-ІІІ ст.;
Павлович
Ольга Романівна – представник від батьків 11кл. Добрівлянського НВКІ-ІІІ ст.
Додаток 2
до наказу відділу освіти
Дрогобицької райдержадміністрації
від 23.10.2019 № 413
Перелік
питань
для
перевірки знань законодавства та нормативно-правових актів у сфері освіти
претендентом на заміщення вакантної посади
директора
закладу загальної середньої освіти
1. Конституційне право на освіту (ст. 53
Конституції України).
2. Види освіти (ст. 8 Закону України
«Про освіту»).
3. Форми здобуття освіти (ст. 9 Закону
України «Про освіту»).
4. Інклюзивне навчання (ст. 20 Закону
України «Про освіту»).
5. Управління закладом освіти (ст. 24
Закону України «Про освіту», ст. 39 Закону України «Про загальну середню
освіту»).
6. Керівник закладу освіти (ст. 26
Закону України «Про освіту»).
7. Громадське самоврядування в закладі освіти
(ст. 28 Закону України «Про освіту»).
8. Прозорість та інформаційна
відкритість закладу освіти (ст. 30 Закону України «Про освіту»).
9. Академічна доброчесність (ст. 42
Закону України «Про освіту»).
10. Моніторинг якості освіти (ст. 48
Закону України «Про освіту»).
11. Сертифікація педагогічних
працівників (ст. 51 Закону України «Про
освіту»).
12. Права та обов’язки здобувачів
освіти, батьків здобувачів освіти, педагогічних працівників (ст. 53, 54,55
Закону України «Про освіту»).
13. Єдина державна електронна база з
питань освіти (ст. 74 Закону України
«Про освіту»).
14. Типи закладів освіти, що
забезпечують здобуття загальної середньої освіти (ст. 9 Закону України «Про
загальну середню освіту»).
15. Педагогічні працівники (ст. 24
Закону України «Про загальну середню освіту»).
16. Державний стандарт загальної
середньої освіти (ст. 30,31,32 Закону України «Про загальну середню освіту»).
17. Управління охороною праці у закладі
освіти (ст. 13 Закону України «Про охорону праці»).
18. Робота із звернення громадян у
закладі освіти (Закон України «Про звернення громадян»).
19. Інструкція з діловодства у закладах
загальної середньої освіти (наказ Міністерства освіти і науки України від
25.06.2018 № 676).
20. Типове положення про атестацію
педагогічних працівників (наказ МОН України від 06.10.2010 № 930 із змінами,
затвердженими наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від
20.12.2011 р. № 1473 та змінами, затвердженими наказом Міністерства освіти і
науки України від 08.08.2013 р. № 1135)
21. Організація освітнього процесу у
закладі загальної середньої освіти (Положення про загальноосвітній навчальних
закладів, затверджене Постановою Кабінету Міністрів України від 27.08.2010
№778).
22. Навчання і перевірка знань з
питань охорони праці, безпеки життєдіяльності (Положення про порядок проведення
навчання і перевірки знань з питань охорони праці в закладах, установах,
організаціях, підприємствах, підпорядкованих Міністерству освіти і науки
України, наказ Міністерства освіти і науки України від 18.04.2006 № 304).
23. Ключові компетентності Нової
української школи (Концепція Нової української школи).
24. Модель випускника Нової української
школи (Концепція Нової української школи).
25. Педагогіка партнерства (Концепція
Нової української школи).
26. Етапи упровадження Нової української
школи (Концепція Нової української школи).
27. Структура Нової української школи
(Концепція Нової української школи).
28. Нове освітнє середовище (Концепція
Нової української школи).
29. Ключові компоненти формули Нової
української школи (Концепція Нової української школи).
30. Обгрунтування змін в освіті
(Концепція Нової української школи).
31. Кодекс законів про працю України.
Зразок
ситуаційного завдання
У вашому закладі є класи інклюзивного
навчання. На зарахування до інклюзивного класу надійшло 4 заяви від батьків дітей з порушеннями
опорно-рухового апарату та 1 заява від батьків дитини з тяжкими порушеннями
мовлення.
Чи можуть ці діти навчатися у
одному класі? Запропонуйте
свій варіант розв’язання ситуації.
Додаток 3
до наказу відділу освіти
Дрогобицької райдержадміністрації
від 23.10.2019 № 413
Критерії
оцінювання знань
претендентів
на посаду керівника комунального закладу
загальної
середньої освіти Дрогобицького району
Після
закінчення кандидатом проходження тестування або після закінчення часу,
відведеного для його проведення, здійснюється визначення результатів тестування
конкурсною комісією, які фіксуються секретарем у відомості про результати
тестування.
Максимальна
кількість балів 30. За результатами тестування виставляється результат
"зараховано" (18 і більше правильних відповідей) або "не
зараховано" (17 і менше правильних відповідей).
Кандидати, які за результатами тестування
набрали 17
і менше правильних відповідей, а також кандидати, які не
з’явилися для його проходження протягом часу, передбаченого для тестування всіх
кандидатів, вважаються такими, що не пройшли тестування та не можуть бути
допущені до чергового етапу конкурсу.
Кандидати, які набрали 18 і більше
правильних відповідей, вважаються такими, що пройшли тестування.
З інформацією про результати тестування та
кількість отриманих балів кандидати ознайомлюються з відомістю про результати
тестування.
Результати тестування
відображаються у протоколі засідання конкурсної комісії.
2.Перевірка професійних компетентностей,
що відбувається шляхом письмового вирішення ситуаційного завдання, на яке
відводиться 20 хвилин для надання відповіді. Максимальна кількість балів 10.
Усі кандидати, які претендують на одну
посаду, розв’язують однакове ситуаційне завдання.
Під час оцінювання професійної компетентності
кандидатів за результатами розв’язання ситуаційного завдання виставляються такі
бали:
6 і більше балів - кандидатам,
які виявили глибокі знання, уміння, компетенції, необхідні для ефективного
виконання посадових обов’язків;
від 3 до 5 балів - кандидатам,
які виявили знання в обсязі, мінімально достатньому для виконання посадових
обов’язків;
менше 3 балів - кандидатам,
професійна компетентність яких не відповідає вимогам до посади керівника
закладу загальної середньої освіти.
Оцінювання розв’язання ситуаційного
завдання здійснюється членами конкурсної комісії індивідуально після
обговорення відповідності професійної компетентності кандидата на засіданні
конкурсної комісії за участю залучених до її роботи осіб шляхом проставлення
балів, які вносяться до відомості про результати розв’язання ситуаційних
завдань.
Остаточною оцінкою у балах за результатами оцінки розв’язання ситуаційного завдання є середнє
арифметичне значення індивідуальних балів,
виставлених членами конкурсної
комісії.
Кандидати, які під час розв’язання
ситуаційного завдання отримали середній бал 3 і менше, а також кандидати, які
не з’явилися для розв’язання ситуаційних завдань, вважаються такими, що не
пройшли конкурс. Такі кандидати не допускаються до чергового етапу конкурсу.
Результати розв’язання
ситуаційного завдання відображаються у протоколі засідання конкурсної комісії
та повідомляються кандидатам.
3.
Публічна та відкрита презентації державною мовою перспективного плану розвитку
закладу загальної середньої освіти, а також надання відповідей на запитання
членів конкурсної комісії щодо проведеної презентації (до 20 хвилин). Максимальна кількість
балів 10.
Перспективний
план розвитку закладу освіти, наданий претендентами, оцінюються Конкурсної
комісією за наступними критеріями:
- актуальність
(націленість на вирішення ключових проблем розвитку освітньої установи);
-
прогностичність (орієнтація на задоволення «завтрашнього» соціального
замовлення на освіту та управління освітньою установою, і облік змін соціальної
ситуації);
- ефективність
(націленість на максимально можливі результати при раціональному використанні
наявних ресурсів);
- реалістичність
(відповідність необхідних і наявних матеріально-технічних і часових ресурсів);
- повнота і
цілісність плану (наявність системного образу освітнього закладу, освітнього
процесу, відображення в комплексі всіх напрямків розвитку);
- рівень
опрацювання (детальне опрацювання всіх кроків діяльності за планом);
- соціальна
відкритість (наявність механізмів інформування учасників роботи і соціальних
партнерів);
- культура
оформлення плану розвитку (єдність змісту і зовнішньої форми плану,
використання сучасних технічних засобів).
Під час оцінювання професійної
компетентності кандидатів виставляються такі бали:
6 і більше балів - кандидатам,
які виявили глибокі знання, уміння, компетенції, необхідні для ефективного
виконання посадових обов’язків;
від 3 до 5 балів - кандидатам, які виявили
знання в обсязі, мінімально достатньому для виконання посадових обов’язків;
менше 3 балів - кандидатам, професійна
компетентність яких не відповідає вимогам до посади керівника закладу загальної
середньої освіти.
Оцінювання професійної компетентності
кандидатів на даному етапі конкурсу здійснюється кожним членом конкурсної
комісії індивідуально після обговорення відповідності професійної
компетентності кандидата на засіданні
конкурсної комісії за участю залучених до її роботи осіб шляхом виставлення
балів, які вносяться до відомості про результати публічної та
відкритої презентації перспективного плану розвитку закладу загальної середньої
освіти, а також надання відповідей на запитання за формою згідно з додатком 6.
Остаточною оцінкою у балах за результатами
оцінки
презентації перспективного плану розвитку закладу загальної середньої освіти, а
також надання відповідей на запитання є середнє арифметичне значення
індивідуальних балів, виставлених членами конкурсної комісії.
Результати проведення презентації
перспективного плану розвитку закладу загальної середньої освіти, а також
надання відповідей на запитання відображаються у протоколі
засідання конкурсної комісії та повідомляються кандидатам.
4. Загальна кількість балів
кандидата визначається шляхом додавання балів, отриманих кандидатом на кожному
з етапів конкурсу.
Переможцем конкурсу є кандидат,
який набрав найбільшу загальну кількість балів.
У
разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови конкурсної комісії.
У
разі коли два і більше кандидатів мають однакову загальну кількість балів,
переможець конкурсу та/або другий за результатами конкурсу кандидат
визначається шляхом відкритого голосування на засіданні конкурсної комісії.
5. Другий за результатами конкурсу кандидат має право на призначення
на цю ж посаду протягом одного року з дня проведення відповідного конкурсу,
якщо така посада стане вакантною, а також у разі, коли переможець конкурсу
відмовився від зайняття посади.